miercuri, 27 mai 2020

100 de zile de dieta

         
       A trecut destul timp de când mă lupt cu kilogramele în plus. De la vârsta de 27 de ani, am început să simt pe propria piele, că tot ceea ce mănânci, se depune. Dar absolut orice, dacă faci combinații dubioase, nu te iartă ca în tinerețe, când mâncai la cămin  cartofi pai, ciocolată până îți pocneau fălcile, aproape zilnic. De-a lungul timpului am ținut 3 diete lungi ( DUKAN, RINA, DISOCIATĂ), de peste 3 luni, care au dat rezultate, dar care nu au garantat și menținerea. În momentul în care te intorci la vechiul stil de viață, kilogramele în exces, nu întârzie să apară. Și sunt momente în care nu poți să te abții pur și simplu, momente tot mai dese, și altele în care mănânci dietetic, la gramaj, astea sunt mai rare. 
          În final, o fi de la mâncare, de la încetinirea metabolismului, o data cu înaintarea în vârstă, de la cele 4 anestezii pe care le-am avut în decursul  anilor, de la cele 2 operații pe care le-am făcut anul acesta și 2 luni de stat în pat, de la cele 3 luni de muncă de acasă și stat în carantină, cert este că nici însărcinată în 9 luni, nu am fost atât de grasă. 
         Zilele trecute am revăzut o poză de a mea, în care evident eram slabă. Pentru mine a fi slabă nu înseamnă 60-50 kg, greutatea mea ideala este de 74 kg. De la greutatea actuală, până la greutatea ideală, îmi stau în cale doar 12 kg, pe care mi le-am propus să le dau jos, în 3 luni. Dieta este una disociată, bazată pe  o alimentație bogată în legume și fructe proaspete, mai ales că acum este sezonul lor, plus alți nutrienți de valoare și importanță majoră, în a avea o dietă echilibrată. Dieta a fost stabilită de un medic nutriționist, este ultima pe care am ținut-o acum 3 ani, am slăbit lent, m-am îngrășat evident tot lent, dar sigur. Este importanta și cantitatea, nu depășești 300 de grame la cina sau prânz, iar la fructe pana la 600 gr. pe zi. Apa se bea după 15 minute de la consumul mesei, iar dimineața un pahar de apa la temperatura camerei înainte cu 30 minute de micul dejun. 
            Ce îmi place este faptul că știi ce ai de cumpărat, știi ce ai de gătit și desigur știi ce mănânci. Nu apare acel moment, în care te întrebi zilnic, astăzi ce mai gătesc, ce mai mănânc. Iar vara fructele și legumele au un gust aparte, și diversitate și culoare. Orele sunt fixate aproximativ, la 9.00 micul dejun, la 11.00 gustare, la 13.00 prânzul, la 15.00 gustarea, iar la 18.00 cina. Deci, mă simt bine, mănânc bine și sănătos. Spor!
86 kg versus 74 kg

S § 1☑️
Ziua 1: Marți, 26 mai 2020

MD: mere, pere, banane, 
G: baton,
P: Pulpe cu salată de roșii și castraveți, 
G: cireșe, ( pentru că am făcut piața și m-a luat valul de atâtea bunătăți)
 C: Pireu cu salată de varză. 

Ziua 2: Miercuri, 27 mai 2020

MD: cireșe
G: Fasole verde ( pentru că aveam fasole verde la cutie să pun în ciorba pentru prânz și am ciugulit din ea)
P: Ciorbă
G: Baton
C: ficăței în sos tomat


Ziua 3: Joi, 28 mai 2020


MD: fructe
G: nectarina
P:Ciorba
G:cirese
C:Mazare cu mamaliga



Ziua 4: vineri 29 mai 2o2o


MD:Cireșe 250 gr.
G:nectarine 100 gr.
P:peste la cuptor 200gr.
G:cirese 250 gr.
C:mamcarica de mazăre cu mămăligă 300gr.

Ziua 5: Sambata, 30 mai 2020


MD: Cireșe (pentru ca aveam încă cireșe în casa, ne-a adus cineva)
G:para, caisa, nectarina
P:ciorba
G:briosa(am făcut briose pentru copil, și în loc de un baton de cereale, am preferat o briosa proaspătă)
C:salata, roșii, castraveți, ceapa rosie, măsline, ou, branza, sare, ulei.

ZIUA 6: duminica, 31 mai 2020


MD:Smoothie (banana, avocado, suc de portocala, miere 2 lg, smântână 2lg, semințe susan)
G:Cireșe (pentru ca încă mai am și am mai primit și altele, păcat de ele, sunt foarte gustoase)
P:Pireu cu salata
G: Cirese
C:Compot nectarine

Ziua 7, luni, 1 iunie 2020


MD:Smoothie (banana, portocala, avocado, miere, semințe susan)
G:Cireșe (am terminat cireșele)
P:salata cu piept de pui
G:Mar și un covrig (făcut de mine și mic)
C:Ciorba de perisoare




Nota: În aceste 7 zile de dieta, m-am simți foarte bine. Ma simt mai slaba, am slăbit 2 kg, ma simt mai bine, sunt vesela și rad mult. Scaune zilnice, burta s - a desumfla, tenul arata mult mai bine. Nu am simți  nevoia de a manca mai mult sau de a trisa. Dacă mâncarea este putina, însă delicioasa, este minunat.           
  ➸ 2 kg

S§2☑️

Ziua 8, marți, 2 iunie 2020


MD:un mar, o para
G:Banana
P: peste (dorada) cu mămăligă 200 gr.
G:Baton 33 gr.
C:ciorba de perisoare

Ziua 9, miercuri, 3 iunie 2020




MD: nectarine
G:banana
P:Salata cu ton
G:Baton cereale
C:salata de vara(pentru ca am fost plecata, atât am reușit sa mănânc seara)

Ziua 10, joi, 4 iunie 2020




MD: Nectarine
G:Capsuni
P: Ciorba
G:Baton
C: ostropel de pui cu mamaliga

Ziua 11, vineri, 5 iunie 2020


MD: pere
G:cirese
P:sana cu biscuti
G:capsuni
C:ficatei

Ziua 12, sambata, 6 iunie 2020


MD: Cirese
G: CIREȘE (pentru ca am primit și sunt delicioase, nu am probleme cu burta de la ele și țin bine de foame)
P: iaurt de băut cu un cornulet(făcut de mine, în loc de biscuiți digestivi)
G:cirese
C: salata cu snitel

Ziua 13, duminică, 7 iunie 2020


MD: Smoothie:banana, căpșune, lapte migdale, miere.
G:Cirese
P:Piept de pui la grătar cu salata și putina mamaliga
G: Am fost plecata și am mâncat mămăligă extra la prânz și am băut puțin sirop de capsuni, făcut de mine.
C: salata:rosii, castravete, ceapa, ulei, sare.

Ziua 14, luni, 8 iunie 2020



Md:cirese
G: - - -
P: mazare cu carne 300gr.+100gr.
G:inghetata 2 cupe
C:mămăligă cu branza și iaurt (5 linguri mamaliga+200gr. branza+100 gr. iaurt)


Nota: Am împlinit 2 săptămâni de dieta. Săptămâna acesta am slabit 1,5 kg, in total - 3,5 kg. pierdute. Ma simt la fel de bine și kg pierdute se simt la haine deja. Astăzi am renunțat la gustări pentru o înghețată. În rest, nu îmi este foame între mese și ma simt bine. Dacă respecți ora și cantitatea, se vad și rezultate. Prefer să mănânc ceva bun, natural, normal, decât degresat sau fără zahăr. De aceea brânzica a fost normală, iaurtul grecesc, pieptul de pui, cand nu s-a putut să  fie la grătar, a fost snițel, etc.
                                                                         
                                                                                 ➸ 3,5 kg
S§3☑️

Ziua 15, marți, 9 iunie 2020


MD: capsuni
G:cirese
P:somon cu salata (200 gr. peste)
G:cirese
C: pulpe de pui cu salata

Ziua 16, miercuri 10 iunie 2020


MD:banana
G:banana cu afine
P:ciorba
G:o felie de pâine cu dulceață de capsuni (calda, făcută de mine)
C:tocana de legume cu mamaliga(mămăligă 5 linguri, legume:morcov, vânătă, ceapa, roșii, ardei, sare, ulei)

Ziua 17, joi, 11 iunie 2020

 MD:mere
G:pepene
P:piure cu salata de varza
G:baton
C:tocana de legume cu mamaliga

Ziua 18, vineri, 12 iunie 2020


MD: cirese
G: - - - - (am fost la școală, dar nu am apucat sa mănânc, nu am simțit nevoia și nici nu îmi era foame)
P: ciorba
G:cirese
C:paste cu ton și parmezan(am mâncat puțin)


ZIUA 19, sambata, 13 iunie 2020


Md: Cirese
G: cirese
P: omleta cu salata de vara
G: o briosa mica și jumătate de cornulet
C:mazare cu carne

ZIUA 20, 14 iunie 2020


MD: SMOOTHIE( banana, avocado, portocala, miere o lingurita, smântână 2 lingurite.
G: cirese
P: pizza (faina, ulei, sare, drojdie, ardei, dovlecel, porumb, sos de roșii)
G :cirese
C : pulpe de pui cu salata

ZIUA 21, luni 15 iunie 2020


MD: banana
G: baton
P:peste prajit
G:----
C: ciorbita de vacuta



Nota: Pentru ca astăzi am plecat devreme de acasă și am avut o zi lunga, am mâncat micul dejun devreme, pe la 6.00, am luat 2 gustări, 2 batoane, unul la 11, unul la 13, iar prânzul l-am servit abia după ora 14.00, când am ajuns acasă.
      Astăzi împlinesc 3 săptămâni de dieta. Am slăbit mai puțin în ultima săptămână, pentru ca am tot avut mese copioase, gen:paste cu ton, în loc de paste simple cu sos de rosii, pizza cu mozzarela și legume, în loc de pizza cu legume. Oricum, pana săptămâna viitoare îmi doresc sa scap de 1 kg, pentru ca, săptămâna aceasta am scăpat doar de 500 gr. Săptămâna aceasta, mai merg la școală câteva zile, deci mesele se decaleaza un pic, însă respect ordinea și cantitatea. În rest, ma simt la fel de vesela și de bine. Chiar dacă ultima masa este la ora 18.00, pana ma culc nu îmi este foame, beau multă apă.

➸ 4 kg

S§4☑️

Ziua 22, marti, 16 iunie 2020

Md:para
G:baton
P:ciorba
G:caise
C:branza cu mamaliga

ZIUA 23, miercuri, 17 iunie 2020


MD: banana
G:baton
P:ficatei
G:cirese
C:salata(aveam salata cu ton, dar pentru ca nu am avut ton, am mâncat doar salata)

ZIUA 24, joi, 18 iunie 2020


Md:fructe
G:cirese
P:salata cu piept deu  pui(șnițel)
G:cirese
C:salata greceasca(branza, măsline, roșii, castraveți, ulei, sare, oua)

ZIUA 25,vineri 19 iunie 2020

Md:cireșe
G:suc de roșii(pentru ca pregateam ciorba pentru prânz și mi-a mai rămas niște suc de roșii)
P:ciorbita
G:smoothie
C:pireu cu salata de vara


ZIUA 26, sambata 20 iunie 2020



Md:zmeura
G:briosa cu zmeura și zahar brun
P:omleta cu salata de vara
G: 50 gr. migdale
C:pulpe de pui cu salata

ZIUA 27, duminică 21 iunie 2020


Md:zmeura
G:caise
P:grătar cu salata de vara
G:cirese
C:branza cu mamaliga

ZIUA 28, luni, 22 iunie 2020


MD: cirese
G:pepene
P:ciorba de pui cu legume
G:pepene
C: mâncărica de mazăre cu mamaliga



Nota: Am slăbit vizibil. Ma simt la fel de bine. Cantarul arata 82 kg. Săptămâna aceasta am scăpat de 1 kg. În total, în 4 săptămâni, am slăbit 5 kg. Am avut de unde da jos atât... Hainele devin tot mai încăpătoare spre largi.

➸ 5 kg

S§ 5 ☑️

ZIUA 29, marți, 23 iunie 2020



Md:banana
G:piersică și nectarina
P:pireu de cartofi cu salata de vara
G:banana cu afine
C:salata de vara

ZIUA 30, miercuri,24 iunie 2020

Md:caise
G:piersica și nectarina
P:tocăniță de legume cu 2 felii paine
G:pepene
C:pepene-800 gr.

ZIUA 31, joi, 25 iunie 2020




Md:pepene
G:visine
P:pilaf (300 gr.) cu salata de varza(200gr.)
G:caise
C:ciorba de pui cu legume

ZIUA 32, joi, 25 iunie 2020


Md:zmeura
G:inghetata
P:tocăniță de legume cu 2 felii de pâine și niște salata de legume:cartof, morcov, sfecla, mazăre, ulei, sare.
G:---
C:pepene 800 gr.

ZIUA 33, sambata, 27 iunie


Md:visine
G:o briosa cu visine
P:tocana de legume, salata de legume
G:pepene
C:pepene 800 gr.


Nota: Acum o luna, brusc m-am hotărât sa întru la dieta. Am găsit motivatia sa fiu mai atenta cu alimentația. Nu de alta, doar ca articulațiile mele sunt praf, iar greutatea excesiva nu face decât sa am dureri și mai mari, iar diabetul este o tradiție în familia mea. Deci, asa nu! Minus 5 kg. 👏



ZIUA 34, duminică, 28 iunie 2020
Md: pepene
G:pepene
P:peste la grătar cu mamaliga(am mâncat mai mult decât 200 gr., pentru ca am fost plecați, iar mâncarea era delicioasa, însă doar atât, nu am amestecat cu altele)
G:---(pentru ca s-a decalat ora prânzului, la ora 15.00 când era timpul sa iau gustarea, eram plina, de la prânz)
C: salata de vara: roșii, castraveți, ceapa, ulei, sare.


ZIUA, 35, luni, 29 iunie 2020
Md:zmeura
G:clatite cu dulceață de capsuni
P: carne de pui la grătar cu salata de vara
G:---
C: salata de vara



Nota: S-a mai scurs o săptămână de dieta. Săptămâna aceasta am mai modificat un pic meniul, în funcție de împrejurări, însă am respectat intervalul orar, cantitatea, și altele. Cantarul meu nu este electronic, însă tot aproximativ un kg. am pierdut și săptămâna aceasta. Astfel, după o luna, pentru ca sâmbăta am împliniți o luna de cand sunt la dieta, am pierdut 6 kg. Ma bucur pentru mine! Mi-am cumpărat primul rand de hăinuțe pentru  ca sunt mai slaba un pic, iar pantalonii vechi, de vara trecuta, se scot ușor și fără a deschide nasturele.

➸ 6 kg


S§ 6 ☑️

ZIUA 36, marți, 30 iunie 2020

Md:banana
G:înghețată
P:salata de vara
G:---
C: păstăi cu cartofi noi și usturoi (păstăile sunt legumele vedete ale lunii)

ZIUA 37, miercuri, 1 iulie 2020

Md:fructe de sezon
G:fructe
P:ciorba de pui cu legume
G:fructe
C:păstăi cu cartofi noi și usturoi

ZIUA 38, joi, 2 iunie 2020

Md:fructe de sezon
G:fructe
P:ciorba
G:fructe
C:păstăi cu cartofi noi și usturoi

Ziua 40, vineri, 3 iunie 2020



Md:visine
G:briosa cu visine
P:ciorbita de pui și legume
G:visine
C:branza cu mamaliga

ZIUA 41, sambata, 4 iunie 2020


Md:fructe de vara
G:fructe
P:omleta cu salata de vara
G:baton cu cereale
C:pulpe de pui cu salata

ZIUA 42, duminică, 5 iulie 2020


Md:briosa cu ciocolata
G:---
P:grătar cu salata de vara
G:---
C:pepene 500 gr.






Nota: Săptămâna aceasta vedetele au fost: păstăile, vișinele, prunele. Am scăpat de un kg, și astfel am ajuns la jumătatea greutății de care îmi doresc atât de mult sa scap. În 42 de zile am pierdut 7 kg. Pana săptămâna viitoare îmi doresc sa schimb prefixul, 79 kg. De greutatea ideala pentru mine, ma mai despart doar 6 kg, pe care vreau sa le dau uitării pana la sfârșitul lunii august.

➸ 7 kg


S§ 7 ☑️


ZIUA 43, luni, 6 iulie 2020


Md: smoothie(avocado, banana, suc de portocala, o linguriță de miere) 
G:pepene
P: pizza (2 felii) 
G: pepene
C: salata cu ton(salata eisberg, roși, castravete, ton, ceapa, porumb dulce boabe, ulei, sare) 

ZIUA 44, marti, 7 iulie 2020
MD:caise
G:pepene
P: salata de fasole boabe(fasole roșie boabe, ceapa, ardei gras, roșie, castravete, ulei, sare, oțet balsamic) 
G: caise
C: salata de vara

ZIUA 45, miercuri, 8 iulie 2020

Md:caise
G:baton proteic herbalife 35 gr
P:varza călită cu mămăligă 
G:---
C:ciorba de pui fără paine

Ziua 46, joi, 9 iulie 2020


Md:smoothie
G:inghetata
P:salata cu ton
G:---
C:salata de vara


ZIUA 47,  vineri, 10 iulie 2020


Md:visine
G:fructe
P:omleta cu salata
G:fructe
C:salata de vara

ZIUA 48, sambata, 11 iulie 2020


Md: prune
G:visine
P:peste cu mamaliga
G:o punga pufuleti
C: salata de vara

ZIUA 49, duminică, 12 iulie 2020



Md:smoothie (capsuni congelate, banan, lapte de migdale, o linguriță miere)
G:gogosi cu gem de capsuni
P:pulpe de pui cu salata
G:---
C: fructe




Nota: Am schimbat prefixul! YEI!!! 79 kg
Mai am doar 5 kg de care sper sa scap pana la sfârșitul celor 100 de zile, dacă merg în ritmul acesta, minus un 1 kg pe săptămână.

➸ 8 kg


S§ 8 ☑️


ZIUA 50, luni, 13 iulie 2020







Nota:

➸ 9 kg


S§ 9 ☑️


VA URMA...



S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...