duminică, 7 decembrie 2014

Moş Nicolae

        S-a trezit pe la 6.30 şi îmi spunea în timp ce cobora din pat în întuneric, că vrea să vadă dacă a venit Moş Nicolae. Nu ştiam ce să fac prima dată, aş fi vrut să o filmez ca să am ochişorii care vor licări de bucurie, însă i-am spus ferm să se încalţe pentru prima dată, apoi am aprins lumina şi abia am mai apucat săi fac o poză în timp ce ţopăia de bucurie pe hol, înconjurată de cadourile ce stătea aliniate lângă cizmuliţele lustruite cu grijă de aseară. 
        Şi aşa m-a lovit o insomnie de pe la 4.30, dar am stat nemişcată în pat, ca nu cumva să o trezesc prea devreme, însă ea are ceasul biologic foarte bun, mai ales când are o treabă atât de importantă. 
        Este foarte bucuroasă, a învăţat poeziile pentru serbare, aşteaptă cu drag spectacolul de dans  şi în general adoră iarna. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...