sâmbătă, 29 ianuarie 2022

COVID 2.0 OMICRON

      Sâmbătă Cristi s-a trezit cu nasul înfundat și dureri în gât. Duminica și eu am resimțit simptomele unei alergii: te ustură in gât de-ți curg ochii. Am chemat ambulanța acasă pentru a ne testa acasă, fiind wekeend. Luni, 24 ianuarie, teste pozitive, eu și Cristi, Daria nu avea simptome, nu avea rost.

     Pentru că eu sunt vaccinată stau în carantină doar 7 zile, ei 10. Este mult mai ok acum. Ai energie, te speli, mănânci, nu tușești ca data trecută. Doar că nu este o simplă răceală, arată ca un fel de: laringită, rinofaringită, sinuzită, alergie la un loc.

     Am luat antivirale, pentru gât, nas, sinusuri și vitamine. În 7 zile a trecut așa cum a și venit. Omicron s-a mai domesticit, simptome multe, dar slabe, nu mai afectează plămânii, nu mai  tușești, nu mai stai lipsit de energie sau gust sau poftă de mâncare. Nu m-a ajutat nici vaccinul, am avut aceleași simptome ca și nevaccinații. Probabil că pentru că am o boala autoimună și imunitatea mea scade de la tratamentul antiiflamator. 

     Sper doar că data viitoare, când o fi, să fie mai bine de atât. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...