luni, 2 ianuarie 2017

Revelion 2017

            A mai trecut un an. Intens, plin de evenimente, în mare parte creatoare de noi oportunităţi şi chiar surprize. A fost un an în care am muncit pe brânci, dar  nu mă plâng, îmi place munca, dar mai mult îmi place să culeg roade. "Munca îl înnobilează pe om!"
            Timpul s-a dilatat şi mi-a ajuns şi pentru muncă şi pentru momente de calitate. Într-o zi aveam multe de făcut şi trăiam cu impresia că nu o sa pot reuşi să le fac pe toate. Pentru că eu de obicei ajung mai devreme decât e cazul,  dar m-am relaxat şi am mers în tihnă şi când mă uit la ceas, eram în grafic, de parcă minutele s-au dilatat şi s-au lungit pentru mine, să le fac pe toate. La un moment dat mă resemnasem cu gândul că pot şi eu să întârzii o dată în viaţa mea.
          Vacanţa aceasta m-am odihnit. Nu am deschis nimic, laptop, cărţi, foi sau alte hârţoage, deşi în plan aveam de făcut multe proiecte. În puţinul timpul liber am stat, pijamale, filme, ciocolată caldă. Afară e foooooarte frig, copila a trecut iar  printr-o răceală şi abia şi-a revenit. Ce îmi doresc anul acesta, poate mai puţine răceli şi tot atâtea treburi şi mai mult, căci vorba aia, sunt stătută, deh! cum ar spune alţii: "ai stat acasă 6 ani!",deci  am chef de muncă.
   2017 surprinde-ne!!!


Un comentariu:

  1. Buna si la multi ani!
    Am citit postarea ta despre dieta Rina si mi s-a parut foarte completa si utila. Am o intrebare: Ai reusit sa te mentii dupa ce ai slabit? Intentionezi sa mai tii vreo dieta? Te intreb pentru ca vreau sa incep si eu dieta si am niste indoieli legata de ea. Liliana

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...