marți, 1 septembrie 2015

Cinci ani de fericire

         



       Au trecut cinci ani de când fericirea noastră are chipul tău! Au trecut repede, însă frumoşi, fiecare cu sclipirea lui. Dacă anul trecut o duceam pentru prima dată la grădiniţă (la 4 ani), anul acesta este ultimul an de grădiniţă, căci la 6 ani va merge la şcoală, la grupa zero. Până de curând mă enerva culoarea roz, tot ce ţine de fetiţe are o nuanţă sau o idee de roz.Am încercat să o evit pe cât posibil, prea mult roz sctrică. Însă anul acesta am realizat că poate fi ultimul an în care o pot îmbrăca în roz sau orice altă culoare fistichie, căci vom aborda culori mai sumbre, mai putin vesele şi de care probabil ne vom plictisi de-a lungul anilor. Deci anul acesta va fi unul  colorat, cât mai "curcubeic".
     De ziua ei am stat în casă. Pentru că sâmbătă noaptea a avut febră, duminică diaree şi de ziua ei era spre vindecare, la dietă şi în casă, să avem aproape wc-ul. Nu ştiu cum, nu ştiu de la ce, şi nu ştiu dacă este o reacţie adversă (a facut după şase zile şi urticare) a vaccinului ROR, pe care l-am făcut acum vreo zece zile. Cert este că diareea s-a lăsat greu dusă. Încă mai are episoade destul de dese, însă ceva mai tari. Ea a fost veselă, nu a vomat şi a mâncat cât de cât, ori nu avea ea poftă, ori nu avea voie. Însă tort de ziua ei a gustat. 
       Afară a revenit canicula, cald rău, îţi vine să leşini în stradă. Am amânat mersul la mare pentru anul viitor, căci meteorologii nu prevesteau vreme atât de bună. Ieşirile în parc au devenit tradiţie, cercul de prieteni de joacă s-a lărgit, colegi de grădiniţă, colegi de parc, colegi ocazionali. Anul acesta i-am cumpărat şi a primit multe păpuşi (peste 20 în total). Probabil din instinct, va creşte şi va avea alte aspiraţii, ecuaţii în care nu mai  intră roz sau păpuşele. 
         De ziua ei a fost veselă, bucuroasă şi binedispusă, în ciuda faptului că era puţin bolnăvioară. 
       
          












prietenie
prietenie

prietenie si multă joacă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...