vineri, 5 septembrie 2014

PATRU ANIŞORI

               

              În noaptea dinainte de ziua ei am adormit greu, deşi voiam să mă odihnesc cu orice preţ, pentru că aveam în faţă o zi obositoare, însă m-am gândit şi amintit cum era exact acum patru ani: emoţii, sentimente, gânduri...Copila a dormit bine şi cum ştie deja cum se înşiruiesc evenimentele, s-a trezit mai veselă şi mai dornică de distracţie ca oricând.
          Cum s-a crăpat de patru ani a şi început schimbarea, care la vârsta lor este atât de evidentă şi înălţătoare.. Dacă anul trecut toate vorbele începeau cu: de ce? şi pentru ce?, anul acesta toate conţin: eu singură: mă îmbrac singură, mă încalţ singură, mănânc singură, fac şi dreg singură am zis! S-a schimbat mult, de fapt a crescut, este mult mai independentă şi face multe lucruri noi, chiar unice, şi pentru ea şi pentru noi, iar de încăpăţânată este încăpăţânată ca mă-sa.. Însă la vorbit nu o întrece nimeni, îi lipsesc r şi ş din vocabular, însă are toate vorbele la ea, sociabilitatea este la ea acasă.
              De ziua ei i-am cumpărat biciletă, cu roţi ajutătoare ce-i drept, însă se descurcă de minune, ea care nu pedala mai deloc, şi cum nici unul dintre noi nu a mers niciodată pe bicicletă, pentru toţi este o realizare măreaţă. Anul acesta tema zilei de naştere a fost: Regatul de gheaţă (Frozen), fără pregătiri prea mari, pentru că ziua ei a fost la o săptămână după nunta lui Byby&Any, după care nu credeam că ne vom reveni vreodată cu somnul. Surpriza cea mai mare a fost faptul că s-a renunţaţ la vaccinul de la patru ani şi mai avem încă doi ani până la următorul. Ne aşteaptă o toamnă plină de provocări: grădiniţă (doar pentru a se integra în societate), palatul copiilor (cântă mult şi bine şi are şi mişcare scenică), etc.

mamy&Dady

noi trei



buny&bumu

&Nana&Mady

&Any

&Geo





o dorinţă vă rog...

bicicletă&timp berechet&modă

tobogan de păpuşi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...