luni, 7 iulie 2014

Zilele oraşului Focşani

    

machetă: Ateneul Popular
ansamblu : Ţara Vrancei
foişor: Fanfara MIlitară
s-a dat pentru prima data şi ultima :D
prima dată şi de multe ori
neânfricata
s-a tuns din nou, dar mai stilat
cu buni
pepene pe post de îngheţată

      Zilele acestea n-am apucat decât să ies din casă şi să intru, în rest parc, tiribombe şi mult timp petrecut  în aer liber. S-a dat ca niciodată în trenulet, de multe ori, de două ori pe zi, toate patru zile, a devenit locul preferat:
- Mami ai ci'ci lei?!
- Buni, ai ci'ci lei?!
- Mami, da mâine o să ai ci'ci lei?!
      Acum la câţi cinci lei am lăsat acolo, nu aveam cum să mă supăr, mă bucuram că şi-a deschis apetitul la lucruri noi, căci nimic altceva nu a îndrăgit, şi am încercat destule. 
      Lume peste lume la sărbătoare, cred că au venit şi vecini şi străini, căci nu aveai loc să arunci un băţ, ca niciodată. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...