vineri, 6 iunie 2014

Am fost, a trecut, dar ne-am simtit bine

S-au scurs cele doua saptamani de vacanta la bunicii de la oras. Azi era luni, maine se facea wekeend, zboara timpul ca si gandul. A plouat primavara aceasta saptamanal, vara se anunta caniculara rau, am avut si zile cu 34C si ploi de vara, cu soare, vant si tunete. Chiar din prima zi in care am venit in mijlocul zilei, la tara ploua si era minunat sa calatoresti, iar de la Buzau, un naduf de pana la 34C, m-am inrosit la fata de zici ca facusem solar mai mult decat trebuie si am intrat in toiul verii asa pe neasteptate.
In rest voie buna si muuuulte plimbari in parc, piata si iar parc. Primele zile au fost catastrofale, caci dupa nici cinci minute se cerea in bratele lui ta-su, pana s-a acomodat, s-a scurs timpul. Nu ne-a deranjat nici macar santierul in lucru din toata parcarea blocurilor noastre, nici ziua in care s-a facut deratizare si am iesit de n ori in oras cu treburile noastre, acoperiti cu masti, haine...noua ne place locul indiferent de situatie...
Dor de mediu urban, dor de cei dragi, dor ce va tine o luna si jumatate, apoi dorul isi va schimba axul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...