joi, 15 mai 2014

O zi cu ploi şi soare şi fără curent

        Plouă de două luni aproape zilnic. Toate noaptea a plouat torenţial, tunete şi fulgere, şi până am rămas făra curent, a căzut un copac zdavăn  peste un stâlp de înaltă tensiune. Operaţiune de durată,  copac zdravăn, macara, inlocuire stâlp... Cum se face că suntem dependenţi de curentul electric, nu mai ştim să ne bucurăm de lucrurile simple şi fără fire sau baterii.De când s-a crăpat de dimineaţă îmi era puţin frică de cum ne vom petrece timpul azi, fiind şi singurele acasa.
         Ne-am trezit  pe la opt şi am lenevit în pat până la nouă, tot încercând să trag de timp, copila ardea de nerăbdare să ne jucăm de-a şcoala,după cum i-am promis,  nu-i ardea nici de micul dejun, nici de desene animate sau  jocuri. Cum nu aveam curent de seara de pe la zece, nici semnal la telefon, nici internet, spre dimineaţă a venit netul însă nu mai avea baterie multă modemul, şi totuşi ceva timp ne-am răsfaţaţ, eu cu reţelele sociale, ea cu câteva filmuleţe youtube, în timp ce pregăteam micul dejun.
           După micul dejun am început să ne jucăm de-a şcoala, a scris, a desenat, a colorat, a decupat, a lipit. Eu am rezolvat câteva exerciţii de gramatică dintr-o carte pe care nu am deschis-o de când am adus-o aici, şi zace de ceva timp pe raft, de pe care am şters praful în fiecare săptămână, însă doar atât. Norocul meu a venit tot de la vreme, a dat soarele si aşa am ieşit afară să ancorăm zmeul, apoi am sărit şotronul, apoi am făcut un drum pentru o gustare până la magazin, ca în final să se joace la grămada de nisip de pe terasa casei, pe care o ţinem special pentru zile din astea. Nu ştiu când a trecut două ore, am intrat în casă să gătim şi să mâncăm. După soare a venit o ploaie rece de vară, timp în care am ascultat la un radio mic cu antenă şi baterii ,  muzică şi ştiri şi tot acolo am aflat,  că avem deja curent, doar că realitatea de la faţa locului pălea în faţa ştirilor. După ploaie a ieşit un soare de am stat pe afară, căci curentul nu se grăbea să revină, pe la cinci s-a făcut lumină, dar am stat pe afară, căci era prea frumos să stăm în casă pe aşa o vreme. După nouă ore fără semnal la telefon, televizor sau internet am răsuflat uşurate şi ne-am reluat activităţile zilnice: tv, internet, lumină, etc. 
          A fost distractiv, însă curentul electric este o necesitate a timpului în care trăim.
ploaie de vară
la nisip
activităţi hârtie colorată
caligrafie
zmeul zburător
o zi cu soare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...