marți, 22 aprilie 2014

De Paşti


          A venit, a trecut şi a plouat mult...Anul acesta Învierea Domnului a fost luminoasă, poate pentru faptul că nu am avut nici o apăsare sau grijă şi am profitat de timpul petrecut în sânul familiei extinse. A plouat atât de mult şi des încât nu am avut timp să ne plângem de alte nimicuri, ne-am planificat treburile în funcţie de vreme de afară şi am avut timp berechet să trebăluim prin casă. 
           Am spălat perdele şi mochete luni, căci ştiam că e singura zi în care nu plouă, marţi am făcut curăţenie genrală, ca pe la prânz să  se dezlănţuie nebunia de ploaie care ne-a ţinut companie tot restul săptămânii, cu grindină, cu vânt, cu tunete, cu de toate.
          Am frământat cozonaci, am vopsit ouă împreună cu copila, care are o dorinţă nestăvilită de face treabă, care sper să o ţină toată viaţa, nu doar perioada de curiozitate.
           Sâmbătă noaptea nu am fost la slujbă, căci exista riscul să te procopseşticu o  pneumonie de la atâta ploaie torenţială, însă la a doua Înviere a fost frumos, în sensul că în final ploaia s-a potolit. Daria a ciocnit mai multe ouă decât a vopsit, este înebunită să ciocnească ouă, şi să le mănânce.A fost frumos şi luminos, în ciuda vremii pretenţioase.


 
Hristos a Înviat!!!              








am ciocnit mai multe ouă decât am vopsit...
ouă de ciocolată
ouă cărămizii vopsite natural cu foi de ceapă galbenă
primul meu cozonac
meniu de Paşti: iepure pa cuptor, friptură de miel
buni si Dady
aşa se frământă cozonacul
schiţă de rochie Barbie
joacă
o zi fără joacă în nisip este o zi pierdută

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...