vineri, 31 ianuarie 2014

Jocuri de iarnă

       Până nu demult am crezut că iarna copiii se joacă mai puţin, însă acum ştiu sigur că copiii se joacă mereu, oricând, indiferent de anotimp sau zi, ei au jocul în sânge, cel puţin copila noastră dacă are chef de joacă, se joacă şi cu o aţă. Şi dacă tot am rămas înzăpeziţi la oraş, şi nu ne-am luat jucării cu noi decât pentru o săptămâna, am mai cumpărat, plastilină,  câteva foi albe, acuarelă, creioane cerate, foarfecă, hârtie colorată, lipici,  am împrumutat de pe la vecini o sanie  şi distracţia e în toi. Şi apoi unde sunt doi copii de vârste apropiate, joaca devine şi mai distractivă, nici nu-ţi poţi imagine câte idei năstrunşnice au în căpuşorul ăla mic şi drăgălaş al lor.
        Iarna doar ne dă ocazia să combinăm  şi să schimbăm modul de a ne simţi bine.







 
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...