luni, 27 ianuarie 2014

Iarna pe uliţă

         A sosit şi iarna într-un final la sfârşit de ianuarie. Cod galben, cod portocaliu, chiar cod roşu, a nins, a viscolit, a fost şi ger, am avut de toate, acum sperăm la o primăvară precoce, ca să şi putem ieşi la liman, parcarea din spatele blocului ne ţine în loc. 
        Copila m-a întrebat ce este fumul alb care de vreo două zile nu mai conteneşte, i-am spus că ninge viscolit, abia azi am putut ieşi să ne bucurăm de ea, când s-a mai inmuiat gerul şi viscolul s-a contenit. Noi două adorăm zăpada, dar nu ne-am forţat norocul, la -5 C şi puţin vânt şi ninsoare, am zăbovit 10 minute şi atât, mai sunt zile şi iarna e abia la început, şi apoi în parcare o să avem zăpadă până de 1 martie, păcat doar că zăpada era prea puhavă ca să putem face oameni de zăpadă.


în spatele blocului
operaţiunea dezăpezirea
Onasis
Onasis

cum ne mai jucăm iarna
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...