vineri, 15 noiembrie 2013

Nici o zi fără...prajitureală

        Avem o săptămână de când prăjiturim zilnic, şi nu ne-am plictisit, chiar este foarte distractiv să găteşti, nu numai să mănânci.Copila este în extaz, nu mă întreabă decât dacă a crescut aluatul şi dacă s-au răcit, două întrebări esenţiale în bucătărie zic eu. Inspiraţia ne vine după ce vizităm  site-ul acesta, mi se pare că are nişte reţete explicate ca pentru începători aşa ca noi, plus că au farmecul de a fi reţele copilăriei mele. De câteva zile nu am mai cumpărat dulciuri de la magazin, iar cele care le mai aveam în dulap, le-am mâncat doar atunci când dulcegăriile noastre au fost mâncate prea repede pentru a fi păstrate şi pe mai târziu. Aluatul a fost cel ce a rezistat până la capăt...
        Mai avem multe de învăţat, însă avem mult potenţial, acum ceva timp  îmi doream, săptămâna aceasta dorinţele mele au început a prinde viaţă.
        Deci, dulcegării am zis:
cornuleţe fragede

fursecuri trufe

  

biscuiţi cu morcov (de post)

tort "Cusma lui Guguţă"

mini plăcinte din foietaj cu brânză
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...