duminică, 6 octombrie 2013

Festivalul Vinului, Focsani

      Astazi a revenit toamna din iarna, +16 C, am facut o baie de soare prin oras, la ultima zi a Festivalului de vin. In prima zi au fost imagini de admirat destul de traditionale, insa desi am iesit sa le urmaresc, nu mi-am scos nici telefonul, nici degetelele din buzunarul paltonului, de frig naprasnic si vant ce era. Astazi ne-am plimbat pana am ametit, m-a invartit copila la toate tiribombele, ca la final sa-mi spuna sigur ca nu vrea sa se dea in niciuna. La final de tot, s-a hotarat mai mult impinsa de mine pe la spate ca vrea intr-un castel gonflabil, si si-a facut curaj pentru o cursa de masini impreuna cu mine. Toate zilele astea s-a uitat pe geam si ne-a intrebat de ''n'' ori cand merge la cursa de masini, astazi trebuia sa ma tin de cuvant. Initial mi-am imaginat ca va urla ca din gura de sarpe, dar m-am inselat, i-a placut, a mai tras si ea de volam cateodata.' ca sa vezi...L-am intalnit si pe Catalin Botezatu printre vizitatori, televizorul acesta iti face o impresie gresita despre cum arata oamenii in realitate. Mi s-a parut un tip slab si scund, iar staful care il insotea zici ca li se vedea coltul de paine printre coaste de slabi ce erau. Nu l-am salutat, nu sunt nici fan, nu ma avantajeaza nici aspectul fizic, oricum era o mare de oameni pe acolo. Acum cativa ani l-am intalnit pe Smile intr-o parcare improvizata din centrul vechi, unde abia am gasit si noi un loc de parcare, ca si el de altfel, si pentru ca am trecut pe langa el, si eram doar noi, adica eu, el si Laura Cosoi, mi s-a parut normal sa-i salut pur si simplu, ca si cum ne-am cunoaste, nu puteam sa trec ca muta pe langa ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...