duminică, 2 iunie 2013

LA BUNICI

        După cum ne sunt obiceiurile neobişnuite suntem în vizită la buncii Dariei de la oraş. O săptămâna în care am alergat după timp, oameni şi locuri şi nu am obosit, plictisit sau săturat până peste cap, pe noi ne deranjează doar de împachetat şi despachetat bagaje şi drumul în sine, căci de un loc nu te poţi sătura niciodată, revii de fiecare dată cu plăcere.
        Cum fiecare sac îşi are peticul său, la noi fiecare sat în care stau bunicii noştri este diferit, după aşezare, după oameni, după cum îi este felul. Forfota  de la oraş mi-a lipsit şi nu, adică pot trăi şi fără ea, când îmi amintesc de canicula ce se aşterne peste vară aici. În parc puţini părinţi sau bunici îşi mai permit luxul să meargă des sau zilnic, mai mult în wekeend şi spre seară, Daria simte din plin că ea are un privilegiu de a sta alături de mine 24/24. Ne-am mutat la ţară aproape de un an, însă vizite perioadice am tot avut pe la oraş, dar acum am observat cupluri care au şi bebe 2, foarte curajoşi de altfel.
         În rest timp să ai, căci locurile sunt mereu acolo unde le-ai lăsat pentru ultima dată.
        

măn. Ianculeşti, Prahova


asfinţit, Lera, Chiojdu


Daria căzut în genunchi, mami zgârâiat cu scaiul de la cearşaful plic

căpşunică, căpşunică, am să te mănânc- Străoane

cimitir Străoane, Biserica de lemn ctitorită de Ştefan cel Mare

muşeţel de Muncelu


hai pui-pui-pui!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...