miercuri, 17 aprilie 2013

PRIMĂVĂRATICE

        A venit în sfârşit primăvara, temperatura de câteva zile bune este destul de ridicata, însă vântul de data aceasta a fost cel care ne-a ţinut în casă. Azi  a fost magic, am pierdut mult timp pe afară, fiecare cu treaba lui. Cristi împrăştia nişte balastru, eu m-am luptat cu nişte urzici înalte de pe margine şi Daria după ce a răscolit maldărul de nisip, mai căra câte o ustensila plină când la ta-su, când la mine, era disperată să ne ajute. Abia am băgat-o în casă, mai mult pe sus, deşi am lăsat-o mult după program, nu se mai sătura să mozolească nisipul. Am văzut fluturi, rândunele si n feluri de gâze şi minunăţii de insecte, cât de magică poate fi  primăvara.
        Cu câteva zile în urmă am aflat o veste tristă însă vestea se va transforma în bună sau mai puţin bună abia peste o lună. E primăvară şi ar trebui să fim plini de vitalitate şi gândurile bune ar trebui să roiască pe lângă noi, însă acest interval de timp mi se pare o veşnicie. Dar tind să cred că totul va fi bine, căci nu are cum să fie altfel, este doar o încercare a vieţii, care va trece şi noi vom rămâne împăcaţi.
        Printre cei care ne mai calcă pragul sunt şi vecinii noştri iezii, cu cât cresc mai mult, cu atât devin mai zvăpăiaţi şi neastâmpăraţi. Daria îi adoră, însă când se apropie de ea cu viteză închide ochii şi se retrage pe unde apucă, căci sunt prea vitezomani pentru ea. Copila însă este plină de minunăţii, n-am apucat să cunosc copil mai muncitor ca ea. Cum mă vede că pun mâna pe ceva îmi sare în ajutor imediat şi fără să o rog eu şi la lucruri mici şi mari. Eu nici când aveam 15 ani nu aveam chef să o ajut benevol pe mama, adică uneori mă puneam şi în cap numai să nu fac anumite lucruri, fără să amintesc că munceam oricum, la ţară nu ai timp liber şi treaba nu o termini niciodată. Însă Daria cum vă vede că muncesc îi sclipesc ochii de fericire, că va pune şi ea mâna şi va munci lângă noi, mai ales dacă sunt treburi exterioare.
         O primăvară plină de vitalitate!



iedul acesta maro este cel mai năzdrăvan

cu barca pe mare

zâmbet de primăvară

spor la treabă mie că am mult de muncă

visul oricărui copil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...