duminică, 17 martie 2013

SERIAL "RĂCEALA", EPISOD "SINUZITA"

       Toate au un început şi serialul în care eu şi fii-mea avem roulurile principale are de astăzi un nou episod, deşi abia mâine regizorul ne va spune exact care este scenariul, eu sunt convinsă de astăzi cum trebuie să intru în rol mâine. Viroza mea s-a copt, adică am sinuzită acută frontală, pentru prima oară în viaţa mea sau cel puţin aşa ţin minte.
       Copila este şi ea într-o stare asemănătoare, sper doar că nu o doare capul cum îmi crapă mie de durere. Suntem încontinuare infundate şi nasul ne este ca un izvor nesecat de mucozităţi clare şi limpezi. Din articolele spicuite de pe net am înţeles că e de bine, în sensul că infecţia este virală, nu bacteriană. Pe o scară de 1 la 10 mă simt de nota 7 şi mai am momente în care nivelul de toleranţă al durerii scade vizibil şi devin irascibilă, vorbele celor din jur îmi răsună ca un ecou dureros în urechi şi refuz să vorbesc, căci orice cuvânt spus îmi provoacă o durere de cap  în plus.
         Parcă azi nu se mai face mâine odată ca să scăpăm de dureri şi nevoi, să simţim o alinare.
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...