luni, 25 februarie 2013

Picasso Baby Girl

       Că avem un copil talentat  care are o febleţe pentru a desena şi colora am observat, însă şi activitatea acesta are mai multe chipuri, aşa încât am ajuns să desenăm/colorăm în diferite feluri: cu creioane, cu acuarelă, cu cretă  şi cu degetul sau cum îi zice fii-mea: "cu decu meu".
      Pentru moment varianta de a colora cu creioane a stagnat la stadiu de foarte rar şi foarte puţin, însă a pus mai mult accent pe a le ascuţi şi de a desena pe pereţi. Acuarela este partea preferată nici nu deschide ochii bine sau când îţi dă mâncarea în foc  ea turuie:
- Eu tuiez toioile mele, te ioc! (eu colorez cu culorile mele te rog)
      Desenează şi cu cretă şi cu marker pe tăbliţa ei  sau cu creionul cu apă pe păturica specială, însă când vine vorba de a desena sau colora cu degetul e viaţa ei. Îi transpiră şi mâinile de atâta emoţie transpusă pe pânză, însă nu se lasă doborâtă de nici un obstacol atunci când are inspiraţie sau i se pune pata pe vreun desen anume. Are o slăbiciune pentru un desen cu o vacă care mănăncă liniştită la iesle şi o îngheţată la cornet, le-ar mânca şi cu ochii, căci tare le mai chiţibuşeşte.
      Avem două aplicaţii android speciale pentru a colora şi desena prinţesa. I le deschid eu şi în rest ştie singurică să-şi aleagă imaginea sau să şteargă, îmi mai cere ajutorul doar atunci când transpiră ca o pictoriţă desăvârşită ce este. Mai are o aplicaţie pe care o folosim în loc de povestea de seară, însă este foarte complexă, căci are şi forme şi culori şi numere de aranjat şi aliniat. Însă în ciuda faptului că Daria nu cunoaşte cifrele totuşi reuşeşte să le dea de cap şi cel mai mult şi mai mult îi place atunci când la sfârşitul exerciţiului-joc o voce drăgăstoasă îi spune că este cel mai deştept copil.
      Pe vremea mea scrijeleam asfaltul cu bucăţi de var stins şi acuarela o păstram sub icoana din colţul dinspre răsărit, dar nu aveam o inclinaţie anume pentru arte plastice, chiar îmi displăcea, însă cu timpul am observat că  mijloacele te fac să iubeşti arta de a crea.








însă practica bate gramatica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...