marți, 12 februarie 2013

6

        Au trecut şase ani de când ne-am cunoscut, defapt şase ani şi două zile. Am început a uita lucruri, am îmbătrânit sau poate uit lucruri vechi pentru a le face loc evenimentelor noi. Însă cum te-am întâlnit nu vreau să uit niciodată, căci a fost unul din acele momente. Îţi mai aduci aminte...
       Azi aş vrea să-ţi spun că te iubesc mai mult decât în prima zi, prima lună sau prima dată. Căci timpul îmi demonstrează că dragostea mea nu e zadarnică, este lucrătoare şi nu-mi rămâne decât să o savurez. Dragostea este cea care te pregăteşte şi îţi dă puterea să mergi mai departe, nu-mi pare rău decât că timpul fuge pe lângă noi. Însă până şi timpul îmi demonstrează cât de puternică şi luminoasă este dragostea noastră, aşa încât nu-mi pare rău nici de el. Eu oricum nu am ochi decât pentru tine şi când suntem în doi parcă şi timpul stă în loc pentru noi.
       Mult timp, multă dragoste şi multe particule de iubire în sufletele noastre "Limbâi"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...