joi, 3 ianuarie 2013

ROMTELECOM SUCKS

        De astăzi 3 ianurie 2013 abonaţii romtelecom dolce nu mai au în grila de programe toate cele 11 canale ale trustului ProTv, printre ei ne număr şi noi. Aici la ţară nu prea avem alternative, am ales dintre o firmă de cablu şi ei, şi am ales această opţiune căci aveau în pachet canalele tradiţionale plus nişte canale de desene în plus faţă de firma de cablu. Internet avem din altă parte pe stick, căci exact la noi în sat nu au investit în cablu, cum au făcut în satele învecinate, ciudat aş zice eu, este un sat mic, dar cum ne aflăm la mijloc, cum au putut omite totuşi că lumea mai evoluează. Vodafone a investit într-un releu , a riscat şi a câştigat un client pe net.
         Când ne-am mutat aici acum 4 ani toată lumea ne-a sfătuit să avem cartele cosmote, căci la alte reţele nu avem semnal în zonă. Cosmote la ora aceea tocmai reânviase din propria cenuşă, şi tocmai investise şi ei într-un releu poziţionat în zonă. Norocul nostrul, tocmai ne făcusem amândoi abonamente la ei, deci am râs pe sub nas de situaţie. Prima dată am întrebat dacă se mai i-a curentul prin zonă şi ni s-a răspuns ferm de către localnici căci nu s-a mai luat curentul de pe vremea lui Ceauşescu. Ha! cred că în acel moment am simţit că am ajuns în rai, până şi în Focşani vara când era căldura de foc şi tot omul băga în priză tot ce găsea doar pentru o gură de aer cădea reţeaua electrică pentru câteva minute bune. Timpul ne-a demonstrat contrariul, penele de curent deveneau dacă nu dese atunci periodice, mai ales vara când îşi era imposibil să mai păstrezi alimentele din congelator pentru două zile, nu făceau excepţie nici magazinele din zonă. Ultima pană de curent a fost în ajun de Crăciun anul curent, în timp ce Daria ne certa de zor să-i deschidem televizorul, eu încercam să-i explic cumva cum stă treaba cu la lumina lumânării. Şi electrica Buzău lasă mult de dorit, lăsând la o parte situaţiile vitrege pe care le impune vremea. Ştiaţi că în ziua cu alegerile  parlamentare  aici în zonă nu a fost curent şi nici reţea telefonică pentru că a nins, nu a nins nici cât casa, însă  numai Dumnezeu ştie cum a ales poporul. Pentru că atunci când se ia curentul cosmoteul mai rezistă vreo 4 ore şi vodafonul mai mult un pic. Telefonie fixă nu avem din simplu motiv că atunci când ţi-e lumea mai dragă şi doarme copilul sună fixul.
        De când ne-am mutat la casa nostră am ales romtelecom pentru copil, la oraş avem alt operator de cablu UPC(cablu şi net). De când s-a făcut anunţul cu schimbare grilei de programe am cam strâmbat din gură, astăzi am simţit un gust amar. Eu sunt fan ProTv şi nu prea pot să mă împac cu acest gând, şi cum nu beneficiez nici de  tehnologiile IPTV sau cablu TV m-am scos, cred că trebuie să ne facem rost de o antenă ca pe vremuri. Internetul nostru fie el şi 3G nu face faţă nici filmelor de pe Youtube, cu atât mai mult televiziunii de pe net.  Şi apoi pe net am dat de diferite impresii şi păreri ale oamenilor, că romtelecom pune profitul pe primul plan şi nu clienţii, că ProTv-ul doreşte să profite de mai mulţi clineţi pe Voyo, că oricum unii s-au plcitisit de telenovele româneşti, că...
        Fiecare se uită la ce doreşte de aceea există telecomandă şi o diversitate de operatori de cablu, în cazul nostru e o situaţie mai specială şi nu cred că s-a gândit cineva şi la noi ăştia din cătune mai îndepărtate şi rupte de lume, până la urmă valorăm doi bani, totul la profit se rezumă.  Culmea este că tocmai ne-am pus televizor şi la bucătărie şi aveam în plan să ne achiziţionăm un nou decodor, acum ne mai gândim, aşteptăm timpul să-şi spună cuvântul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...