miercuri, 16 ianuarie 2013

JOCUL ESTE MAI VECHI DECÂT CULTURA...

        Îmi amintesc cu drag cum în urmă cu aproximativ trei ani am mers la nunta surorii mele din timp să-i dăm şi o mână de ajutor, însă întâmplarea face că viitorul ei soţ avea o nebunie de joc pe calculator  şi noi în loc să facem pregătiri de nuntă stăteam călare pe singurul calculator din casă şi făceam cu rândul să ne jucăm, chiar ne cronometram, numai mireasa săraca avea alte gânduri: tort, rochie, invitaţi, etc.
        Astăzi mi-am descărcat jocul pe android, în amintirea clipelor de altă dată, este uimitor cum poţi mânui jocul cu degetul pe ecran, nu mă mai doare mâna de la încheietură de la atâtea  click-uri de mause şi acesta-i doar începutul. Când fii-mea are chef de desene animate pe repede înainte, o las să savureze episoadele ei preferate şi eu mai trag o fugă la ferma virtuală. Şi zău dacă am mai întâlnit un joc atât de captivant până acum, nu dă dependenţă, nu te obligă să îţi inviţi prietenii sau să depinzi de un factor anume, te joci învăţând să cauţi variantele cele mai bune şi rapide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...