vineri, 25 ianuarie 2013

IARNĂ, DULCE IARNĂ

"Ninge, ninge peste şosea
Ninge peste căsuţa mea
          Cu săniuţa, vreau să mă duc..."



ador zăpada
              A nins ca în poveşti, deşi s-a anunţat cod galben de vânt şi de ninsori, aici a cernut norii de zăpadă foarte fin şi liniştit. Astăzi, deşi m-am gândit de 1000 de ori dacă e bine să o scot pe Daria sau nu din casă, într-un final am crezut că dacă curg streşinile şi fulguieşte uşor, este vreme perfectă pentru bulgăreală şi sculptat moşi de zăpadă, cine ştie ce ne aşteaptă de mâine încolo, şi aici mă refer strict la vreme. 
              Am muncit cot la cot la moşul de zăpadă iar când îi aminteam că trebuie să intrăm în casă, îmi răspundea pe un ton rugător:
- Un pic mami!  
             Dacă vara nu reuşeam să o desprind de la locul cu nisip, iarna ar sta la zăpadă de dimineaţa până seara, adevărul că şi mie îmi cam place. Prin casă am cam epuizat toate modalităţile de a ne juca, îi mai dosesc jucăriile, ca atunci când le vede să fie mai încântată de ele.
             

un nou loc de joacă: coşul de jucării
 

somn de voie: îşi acoperă capul cu ce găseşte: pernă. batic, etc...
un pirat în miniatură

hai.hui piraţii mei!


hai la bulgăreală!

ce spuneţi arată bine moşul meu de zăpadă?!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...