sâmbătă, 29 decembrie 2012

RETROSPECTIVA ANULUI 2012

      
     "... Iarna-i grea, omătu-i mare,
Semne bune anul are,
Semne bune de belşug,
         Pentru brazda de sub plug..."


              Anul bun se cunoaşte încă din primăvară, iar până nu vine iarna, primăvară nu se face. Nu pot să spun că un an este mai bun decât altul, căci fiecare îşi are însemnătatea şi rolul lui în viaţa nostră, însă când  îmi amintesc ce realizări am făcut peste an, rămân cu zâmbetul pe buze la fiecare clipă de progres şi nu numai şi dacă uneori timpul bate pasul pe loc, nu mă întristez, căci o iau ca atare,  un şut în fund un pas înainte.   
              Cum s-a crăpat de An Nou am şi început a ne face planuri, schimbări, modificări, progrese, etc...

  • IANUARIE
 - spălat de dinţi, mâncat bucăţele, cosleeping, paşaport;
  • FEBRUARIE
- 5 ani de când ne-am cunoscut, smartphone, prima zăpadă, refuzul de a se da cu sania;
  • MARTIE
- 1 an de diversificare, 8 martie;
  • APRILIE
-dieta revelaţie, înţarcat, slăbit, de Paşti, vorbe copilăreşti;
  • MAI
- prima noapte de somn fără lichide, la Moldova la bunici, la verişoare, unchi, mătuşe, etc...;
  • IUNIE
- prima julitură, primul cucui, ne-am mutat acasă, ziua copilului;
  • IULIE
- vorbe copilăreşti, atrenamentul la oliţă ;
  • AUGUST
- animale şi păsări domestice, 4 ani de căsnicie-nunta de flori, 2 anişori, oliţa;
  • SEPTEMBRIE
- 2 ani de parenting, un an de blogging;
  • OCTOMBRIE
- luna răcelilor, amintiri cu miros de copilărie, Festivalul vinului Focşani;
  • NOIEMBRIE
- Black Friday şi virusul Poliţia Română, şoareci, tempera şi pictura;
  • DECEMBRIE
- cadouri, răceală, Sfântul Nicolae, prima ninsoare, Crăciunul, talent;


           O privire asupra celor mai importantede evenimente ale anului care tocmai s-a sfârşit. Dacă toamna numărăm bobocii, la sfârşit de an facem bilanţul evenimentelor  cântărind pe un cântar balanţă toate clipele şi mometele unice, monotone, speciale, copilăreşti, anuale, calendaristice, etc... Şi trag aer în piet şi gândul meu zboară la anul ce vine, la vise, speranţe, trăiri, la ce sentimente noi ne va aduce în sufletele noastre.


un zâmbet cât o mie de cuvinte







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...