marți, 25 decembrie 2012

NOI ÎN SEARA DE CRĂCIUN

       
        În Muntenia Crăciunul are aceeaşi magie ca în toate colţurile lumii, acolo unde se reunesc familii, unde se furişează moşu' prin horn să lase un semn copiilor dulci, acolo unde clopotele bisericii dau timpului o măsura liturgică, umplâdu-l de rost.
        A nins ca în poveşti, mirosul de brad şi focul trosnind în sobe, colindătorii matinali, mâncăruri aburinde ne-au înseninat toate aceste zile de sărbătoare. De dimineaţă i-am amintit Dariei că cel mai frumoas cadou pentru ea este faptul că suntem toţi împreună, prima dată în  3 ani. Sub brad a găsit doar dulciuri, pe care le-am împărţit frăţeşte,  jucăriile le-a primit din timp, ea s-a bucurat timpuriu de ele, iar noi ne-am căutat liniştiţi de treabă.
         În ajun am primit colindători, de Crăciun am golit cizmuliţele de sub brad, am avut numai treburi de făcut zilele astea, imaginile vorbesc de la sine.

      


scriu in timpul liber...


hai Hapy la plimbare!

tiiiii!

o brad frumos...

un mos de zapada muntean

la un covrig de Buzau

de Craciun

bumi si bumu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...