marți, 18 decembrie 2012

MINTEA MOLDOVANULUI CEA DE PE URMĂ

         
         Crăciunul se aproprie cu paşi repezi, însă noi ne mişcăm în reluare. N-am cumpărat încă nimic, nici de- ale gurii şi nici cadouri, pur şi simplu pe moment nu-mi stă capul la aşa ceva. Vizita de ieri  la medic ne-a tăiat tot elanul:
- Stomatita în floare tratată cu glicerină cu stamicină, scaunele moi si gâtul încă destul de roşu persistă de la o intoleranţă a organismului Dariei la antibiotic, recomand încă 3 zile de alt antibiotic şi dacă stomatită persistă sau se înrăutăţeşte renunţ la antibiotic pentru gentamicină.
-Hm...ce să mai zic şi eu...o vorbă din popor răsună în capul meu pe un ton impunător: "Mintea moldovanului cea de pe urmă...".
       Noul antibiotic este Zinnat, mai rău la gust decât Klacid şi 6 ml, i-am administrat cu chiu cu vai 2 doze şi azi pe la 11 am tras o privire fugitivă prin gura fetiţei mele şi m-am îngrozit ce am văzut. Gingiile s-au inflamat de zici că mai au un pic şi crapă şi abia de mai zăreşti dinţii prin gură. Bubiţe peste tot prin cerul gurii, pe limbă, prin spatele dinţilor, apocalipsa...de ieri până azi s-a accentuat stomatită. Îmi pare aşa de rău, dar când se trezeşte mergem la spital să-i punem branulă şi să începem tratamentul cu gentamicină.
      Nici nu mai ştiu ce simt, îmi vine să plâng, dar nu-mi permit, cineva trebuie să fie tare şi dacă nu eu, atunci cine. Vine în braţele mele şi se gudură ca o pisică şi n-aş vrea să-mi citească pe chip nefericirea şi neputinţa ce o port în suflet. Şi iar îmi amintesc că e doar o răceală, nu trebuie să devin melancolico-dramatică, sunt lucruri trecătoare care pleacă şi revin, nu le putem ocoli, trebuie să le înfruntăm.
      Şi totuşi se apropie Crăciunul, nu-mi doresc decât sănătate, că restul (lucruri trecătoare) le dobândim pe parcurs.

Un comentariu:

  1. noi tot Zinnat am baut 7 zile, efectul a fost super, temperatura a cazut repede. Tre de prelucrat gitisorul, cu ceaiuri de romanita, tei. Tre sters cerul gurii cu Stomatidin, ceva pastile de supt pentru git shi antibiotic. Trece - la noi a trecut

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...