duminică, 30 decembrie 2012

I WISH...

         Ce-mi doresc eu oare pentru 2013? Ce-mi doresc sau am nevoie cu adevărat, aceasta-i întrebarea! Nimeni nu ne poate interzice să visăm, să ne dorim anumite lucruri, visele şi dorinţele ne dau speranţa că ziua de mâne va avea un unghi  mai favorabilă. Evenimentele visate devenite realitate ne condimentează clipele şi momentele unice din viaţă.
        Şi nu,  nu sunt de părere că lenjeria roşie, rochii cu paiete şi masa îmbelşugată, aceste superstiţii banale, din care ne înfruptăm în seara de revelion ne dau startul benefic în noul an ce bate la uşă. Dacă nu munceşti cu tine însuţi să devii mai bun decât eşti, o culoare sau un meniu fandosit nu te vor ajuta cu nimic, pot fi o distracţie trecătoare doar.
        Îmi doresc în noul an să fac tot ce-mi dictează inima şi ce-mi bate capul, să simt că trăiesc şi că am pentru cine şi ce să mă lupt din răsputeri, să am puterea să trec mai departe, să fiu la fel  ca până acum, să nu mă schimb decât cât este necesar, să-mi păstrez sinceritatea şi naivitatea intacte, să pot să păstrez cele obţinute până acum prin trudă şi după merit.
       Visele cele mai copilăreşti sunt de fapt cele mai sincere dorinţe:

1. Să mă plimb la malul mării (concediu sau măcar o oră fie ploaie fie vânt, aşa ca altădat', iar atunci când fac bagajele să răsune toate casa celebra melodie Voyage Voyage) ;

2. Să-i apreciez pe cei din jurul meu la justa lor valoare;

3. Să am încredere în mine, să-mi ascult instictele de mamă, de femeie;

4. Să mulţumesc Cerului pentru ce am şi să am puterea să cer cele necesare sufletului meu;

5. Să pot depăna amintiri cu prieteni mai vechi mai noi, din copilărie sau facultate;

6. Să râd cât mai mult posibil, râsul este un medicament pentru suflet;

7. Să pot beneficia de tot timpul din lume alături de copilul meu, ca şi până acum de altfel, copiii sunt sinceri şi iubitori şi visează cu ochii deschişi;

8. Să nu treacă o zi fără să spun "Te iubesc!" partenerului de lângă mine;

9. Să mă angajez în domeniul şi nu numai;

10. Să profit de fiecare clipă alături de cei dragi ca şi cum ar fi ultima, adică la maxim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...