joi, 25 octombrie 2012

O ZI OBIŞNUITĂ

         Uşor - uşor ne intrăm şi noi în ritm. Nu mai tuşeşte aşa că doarme liniştită, însă am rămas cu gâtul şi nasul înfundat amândouă şi mai avem şi câţiva muci, cred ca o să apelăm la un exudat după terminarea tratamentului, să vedem ce anume sălăşluieşte în gâturile noastre.
         Astăzi am ieşit în parc, am adunat ghinde pe care le vom colora în ciupercuţe roşii cu buline mâine, am ieşit la o prăjitură aşa ca fetele şi am hrănit nişte "guguştiuci" cu pufuleţii pe care mă pune Daria să îi cumpăr de la chioscul de la locul de joacă şi pe care refuză să-i şi mănânce. Cum şi-a intrat în personaj de fetiţă aproape sănătoasă a început să facă mofturi, a stat puţin în parc, apoi mi-a zis să plecăm, aşa că am mers în piaţă după d'ale gurii. Nici acum nu-mi vine să cred  că merg cu fetiţa mea de mână la cumpărături şi culmea nu sunt jucării şi ea nu face nazuri, nu se cere în braţe şi doreşte să-i dea ea doamnei banul.

zbor, mami, zbor!

"guguştiuci" aşa li se zice la porumbei la Constanţa

"tort" aşa le spune la toate prăjiturelele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...