duminică, 14 octombrie 2012

MĂSURA ASTUPĂ GURĂ

BANC: Plasture pentru slăbit
O femeie în farmacie:
- Aveţi ceva ieftin pentru slăbit?
- Da, plasture!
- Şi unde anume se pune?
-  Pe gură!


      Nu am încercat  niciodată vreo pastilă, plasture sau aparat minune pentru slăbit, pentru că sunt de părere că munca îl înnobilează pe om, iar cea mai grea muncă este cea cu tine însuţi, restul sunt doar reclame pentru oameni care nu au apetit de  muncă. Dar uite că plasturele pentru gură mai că l-aş încerca şi eu, dar mi-aş cumpăra un scotch ca să nu arunc banii pe fereastră şi l-aş ţine 24/7 montat pe aparatul vorbitor, poate cu timpul voi renunţa la a introduce în gură prostii de genul: mâncare care îngraşă.
      După ce m-am chinuit, că uşor nu a fost, să slăbesc şi să ajung la greutatea mea ideală, după ce în două luni jumate am scăpat de 16 kg şi am respirat uşurată după 3 ani de chin, am luat-o iarăşi pe acelaşi drum. De la 63 de kg m-am dus până la 67 kg, nici nu am avut ce mânca pentru dieta, dar nici nu m-am abţinut de la a mânca unu sau doi cel mult, am băgat cât a încăput, adică tot. Şi după ce a început să nu-mi mai vină blugii, am început să mă gândesc iar la dietă, că ea săraca nu-mi reproşează nimic, stă acolo în cutie plină de praf, până în ziua în care o folosesc din nou. Şi spre norocul meu mai funcţionează, căci după 5 zile de Proteine Pure, în care m-am luptat cu mine ca cu nemţii, am reuşit să ajung la 65 kg, adică aproape perfect şi trag cu dinţii de 64 kg şi acolo aş visa să stau o perioadă cât mai lungă.
       Dieta Dukan funcţionează, însă eu după ce m-am văzut cu sacii în căruţă, am trecut de Atac şi Croazieră şi eram pe cale să intru în Consolidare, am abandonat, motivele nu are rost să le enumăr, căci găsesc scuze imediat. Da şi uite că dacă am văzut că după o lună de Consolidare, am mai slăbit un kg am prins curaj la a mânca şi nepermise, şi am ajuns la a renunţa definitiv la dietă, dacă am văzut că totul e ok. Dar după 2 luni am adăugat 5 kg, care mă fac să mă simt iarăşi grea, căci un timp m-am simţit uşurată, simţeam că plutesc. Dulciurile sunt cele mai apetisante mâncăruri, că în rest pofte din astea  lumeşti: fasole prăjită, pizza de la Zanfir, shaorma făcută în casă, îngheţata cu fructe de pădure, etc. Dar nu mă las până nu reuşesc să mă conving pe mine însumi cum stă treaba asta cu mâncatul. Pare simplu mănânci din toate cu măsură, iar eu cumva nu am simţul măsurii, trebuie să mi-l dezvolt. Nu ştiu de ce am impresia că în alimentaţie nu se aplică legea: "toate sunt bune, dar cu măsură, căci cei prea mult strică"!
     Şi iarăşi revin la ideea că dacă nu munceşti, nu câştigi, eu toată viaţa am de muncit cu mine, dar nu mi-e frică de muncă, îmi face plăcere să muncesc măsurând timpul, spaţiul sau mâncarea din farfurie. Dieta Dukan are efect, însă noi nu prea rezistăm, ne pierdem fără simţul măsurii, dacă s-ar vinde l-aş cumpăra, dacă mi-ar spune cineva unde se află l-aş căuta, însă el se dobândeşte prin munca cu tine însuţi.
14 octombrie/65kg/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...