vineri, 24 august 2012

VIAŢA LA ŢARĂ CONTINUĂ

        Viaţa la ţară ne prieşte cu desăvârşire, fiecare zi e altfel, a fost şi frig vreo două săptămâni, a şi plouat  vreo 3 zile fără oprire s-a întors şi canicula, am îmbrăcat toate felurile de haine, ne-am jucat şi-n casă şi pe afară, peste tot. N-am apucat să menţinem tradiţia să mergem la mare, am cedat banii de vacanţa pentru a avea baia din casă de care aveam atâta nevoie. Oricum toată vara aceasta la ţară a fost o vacanţă prelungită, cei drept cam seacă, dar cu multă răcoare. Daria vorbeşte tot mai multe, mai avem mici accidente cu oliţa, dar totul are o continuitate, în fiecare zi ne arată că ne preţuieşte tot mai mult.        



grătărel



Păpuşei Maria îi vin de minune adidaşii mei


acadele, oliţă, aer liber...


arăt prea bine pentru a face curat



ador porumbul



mi-am afişat faţa bisericoasă



copilărie dulce melodie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...