luni, 6 august 2012

AMINTIRI PENTRU ORACOL

" Când guriţa vei deschide,
Amintirea să citeşti
Lasă-o lacrima să cadă,
            Ca să ştiu că mă iubeşti! "...




    Uneori vorbele sunt în zadar, alteori te ung pe suflet, iar de cele mai multe ori sunt cele pe care doreşti să le auzi. Imaginile de mai jos spun totul, vorbele sunt de prisos, fericirea se citeşte pe chipul ei şi-i rămâne imprimată în  fapte, vorbe şi purtări viitoare.

ştiaţi că roaba este un mijloc de transport foarte şic!?
ce maşini străine, ce braţe părinteşti am eu!
un zâmbet de milioane


am reuşit!!! ne cerem la oliţă, încă cu mici accidente dar sigure pe noi

nu-mi ajung cuvinte să-mi exprim bucuria...



iepuraş coconaş...
acasă cu voi văcuţelor, că abia aştept să fac comanda la yuii

căluţule, stai liniştit că mor eu de frică...

căpriţei îi plac biscuiţeii


puişorilor, nu vă fie frică, sunteţi cu mineeeee!!!

Doamne, puţină rugăciune înainte de masă!



după atâta distracţie nu strică puţină ceapă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...