vineri, 1 iunie 2012

DE ZIUA TA, COPILE DRAG!


        A mai trecut un an de copilărie...Frumos, fructuos, armonios, călduros, cu  ploi, zăpezi şi zile caniculare, însă atât de diferit, atât de plăcut ca nisipul mării la atingere, ca razele soarelui de primăvară care îţi mângâie creştetul, ca anii copilăriei pur şi simplu de neuitat.
        Ne-am trezit de dimineaţă ca de obicei, după o noaptea de somn în care Daria se zvârcoleşte ca un peşte în plasa unui pescar, căutându-mă prin pat, şi dorind doar o mică atingere ca să poată adormi liniştită la loc. Cum tati lipseşte ne-a dat undă verde să cumpărăm ce îşi doreşte mami pentru bebe, căci bebe şi mami au gusturi asemănătoare sau cel puţin potrivite.
        Jucăria cadou am hotărât mai demult care să fie, căci după ce a scris Daria în orice colţ şi orice moment, am hotărât că are nevoie de ceva care sa scrie doar pe foaie, nu şi pe pereţi, corp, obiecte, etc...Aşa că am ales pentru ea Mazgalici fara murdarici, am găsit-o şi la reduceri în hipermarket, unde găsim de obicei reduceri la jucării în zilele de sărbătoare. La casă am primi bonus o acadea, de care a tras Daria în toate direcţiile până a terminat-o şi chiar s-a supărat atunci când s-a terminat. Apoi am mers în Piaţa Unirii pentru petrecerea copiilor, unde Daria s-a dezmăţat ba prin braţe, ba pe jos, ca un copil drăgalaş ce este.
       Noua achiziţie, adică jucăria de mâzgâlit am încercat-o mai târziu acasă, şi a trecut testul căci a rezitat la probele Dariei, în gură, în sân, pe mâini, pe haine, pe mobilă, pe alte obiecte câte sunt prin casă şi spre mirarea ei nu a reuşit să scrie decât pe păturică cu pricina.





condus şi conduc chiar bine pentru prima oară

o acadea yammy!
copiii!!!

uff, copiii!
de mâzgâlit

că bine mai mâzgâleşte

meniu de copil deja
        


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...