sâmbătă, 2 iunie 2012

CROAZIERA DUKAN via CONSOLIDARE

     Croaziera Dukan  a luat sfârşit, încep a treia etapa a dietei, Consolidare, o etapă luuungă, de 130 de zile, 10 zile la un kg pierdut şi cum eu am scăpat de 13kg... în 60 de zile, mâine împlinesc 2 luni de dietă, atât mi-a trebuit să dau jos povara kg pe care am purtat-o şi acumulat-o timp de 3 ani. Arăt ideal, căci mă simt eu bine în pielea mea şi desigur nu pot să nu zic că şi cei din jurul meu au observat schimbarea. Au fost momente şi uşoare, unele în care eram absolut disperată, dar nu a contat decât rezultatul final şi el nu m-a lăsat să aştept mult.
     Am învins, m-am învins pe mine însumi şi am realizat o schimbare de care aveam atâta nevoie, am reuşit!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...