sâmbătă, 26 mai 2012

PRIMA NOAPTE...

    
      Şi când nu mai aveam nici o speranţă în viitorul apropiat, s-a întâmplat natural ca fetiţa noastră să nu mai bea noaptea nici un fel de lichid şi să doarmă aproape toată noaptea. Daria în ultimul timp a început să îşi mărească numărul de biberoane de ceai pe noapte, până a ajuns la performanţa de 3 biberoane de ceai şi 3 scutece schimbate noaptea. Până într-o seară când am zis eu nu că nu se mai poate să stau noaptea să schimb scutece ca la noi născuţi, noi trebuia să avansăm, nu să ajungem la ceva ce făceam acum mult timp,  în plus mai era că la ultima vizită la pediatru ne-a atras atenţia că lichidele consumate noaptea nu sunt atât de benefice...Seara i-am pregătit ibricul de un litru plin cu ceai ca de obicei, am umplut biberoanele, un ceai care era mai mult un ceai diluat, fără culoare şi fără îndulcitor, în speranţa că va renunţa singură la el, dacă nu mai are consistenţă şi gust,  i-am dat lăpticul de noapte bună şi am adormit amândouă una în braţele celeilalte. Eram determinată să nu-i mai dau o picătură de ceai noaptea, însă dacă totuţi mă depăşeau lacrimile şi plânsetul din noapte aveam pregătite biberoanele la capul patului. Noaptea a decurs obişnuit, Daria s-a trezit de n ori, a scâncit, am luat-o în braţele mele şi am adormit liniştite de câte ori a fost nevoie. Unele lucruri par atât de complicate, însă nu sunt decât nişte temeri de ale noastre, ele sunt simple de fapt. A trecut o săptămână, Daria se trezeşte tot mai rar, însă încă nu doarme toată noaptea, dar suntem pe drumul cel bun, adică aproape de o noapte întreagă de somn, ceai nu-i mai pregătesc pentru noapte, bea doar la prânz maxim un biberon, iar seara şi dimineaţa biberoanele de lăptic necesare vârstei, adică 500 de grame pe zi.
        A crescut, am mai făcut un pas spre schimbare, atât de timid, dar atât de necesar, atât de natural.
adormit instant la prânz
adormit instant la prânz
o căpşunică pentru toţi copilaşii din lume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...