miercuri, 30 mai 2012

AM CÂŞTIGAT!!!

                                                                 
                     

                                                                 Am câştigat!!! aici
         




          Experienţă şi o carte cu reţete raw, căci cu părere de rău a trebuit să refuz o invitaţie la masa dătătoare de viaţă o persoană fooooarte drăguţă, aşa cum este Olivia. Nu am nici un an de blogging, însă am reuşit să spicuiesc paginile care mi-ar fi de o reală necesitate sau pur şi simplu îmi fac plăcere să le citesc, seara, dimineaţa, la prânz, oricând, căci gândurile bune aşternute pe o filă de word sunt mereu binevenite. Despre calităţile mele de a aşterne rânduri şi a-mi expune gânduri printre ele ştiam că le am, însă mereu am nevoie de o dovadă vie că aşa este şi uneori mai e nevoie de un exerciţiu, ca să nu uiţi să-i încânţi pe cei care te citesc şi să-i faci să-şi ciulească urechile.
        Nu sunt adepta stilului de viaţă raw, însă mi-ar face maaaaare plăcere ca într-o bună zi să pot trăi şi gândi raw, căci vreau să trăiesc mulţi ani pe pământ. Îi admir pe cei ce au puterea şi tăria să lupte cu ei pentru o viaţă sănătoasă şi lungă şi îi urmăresc din umbră, pentru a mă hrăni spiritual şi informa din experianţa lor de viaţă, aşa cum este şi blogul Oliviei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...