sâmbătă, 14 aprilie 2012

PREGĂTIRI DE SĂRBĂTORI ÎN FAMILIE

pregătiri în familie
    Aşa cum s-a pomenit  în familiile româneşti înainte de sărbători se face curat, prin casă, prin curte, peste tot. În cazul nostru am hotărât să facem ordine măcar în camera noastră, deşi m-ai târziu mi-am dat seama că ar fi mai uşor să arunc de jos nişte pietre pe un munte, decât să faci curat prin casă atunci când ai pe lângă tine un copilaş atât de binevoitor şi săritor la nevoie. În primă fază am spălat pe jos, iar Daria a stat foarte frumos în scaunul ei de masă care era prin pat şi s-a jucat cu banii din portofelul meu, însă cum am trecut la următorul pas de a peria şi covorul, zici că s-a băgta în priză, nu mai avea stare, aşa că mă luptam şi cu peria pe covor şi cu Daria, care roia în jurul meu. În zadar erau vormele mele aruncate, ca nu are voie să pună mâna în apă şi că pe partea care stă ea e ud covorul, în final, am lăsat-o să facă ce ştie mai bine, să mă ajute, căci ăsta era scopul ei :)). În bucătărie nu are acces, căci cine ştie ce ieşea...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...