marți, 10 aprilie 2012

DIETA REVELAŢIE

      Uneori ai nevoie de o motivaţie, alteori de o dieta potrivită ţie, iar de cele mai multe ori nu te simţi în largul tău nici cu tine însuţi, iar când vine momentul - momentul tău, găseşti şi puterea de a lupta şi dieta care ţi se potriveşte mănuşă. Pentru mine expresia "cură de slăbire" sună foarte strident şi nu ştiu de ce îmi aminteşte de foame.
      În viaţa mea nu am ţinut una, însă mai voiam să dau câte un kg jos câteodată şi mâncam doar morcovi şi făceam foamea, dar nu slăbeam. Marţi am avut o revelaţie, am găsit-o, am găsit dieta pe care o căutam de atâta timp, o dietă în care mănânc şi slăbesc. Până şi cuvântul "dietă" îmi sună atât de prietenos, mâncarea mi se pare că arată "ca la restaurant", după cum am eu o vorbă, deci, îmi place, sunt motivată şi am adoptat-o în cel mult 3 ore de la găsirea ei, adică timp în care am luat la cunoştinţă ce şi cum se mănâncă Dukan pentru a slabi sănătos.
   Iar când ai combinaţia perfectă: un trup cu forme apetisante, o dietă hiperproteică şi multă voinţă şi dorinţă, nimic nu mai poate să-ţi stea în cale. Am început dieta cu un ou fiert, atât aveam în acel moment în frigider din alimentele permise, ca spre seară să nu mă mai recunosc, mi-am dotat frigiderul dietetic, la 3 zile mi-am cumpărat şi tigaie gril, am umplut congelatorul cu peste, piept de pui, după cum şi recomandă dr. Dukan. Toţi banii care îi cheltuiam până acum pe dulciuri, fructe şi prostii, îi investesc în meniul zilnic dukan.
    Prima zi  a fost grea, în sensul, că e greu să te rupi aşa deodată de obiceiurile culinare zilnice,  dar dimineţile în care acul de cântar imi tot demonstra efortul depus, m-au făcut să mă simt mult mai bine. Apoi în următoarele zile m-am transformat într-o adevărată dukanitză, mâncam sănătos şi slăbeam atât de bine.
   Azi am împlinit o săptămână, -4 kg şi deja visez la hainele care zac prin dulap. Am început de ieri o nouă etapă, Croazieră, e cea mai lungă şi cea mai grea, dar kg mele sunt mai grele de suportat. Au fost şi tentaţii multe, dar parcă nimic nu mă mai interesează, decât scopul meu final, greutatea ideală.
    Metoda mea de înţărcare naturală nu prea dă roade încă, Daria îşi dedică încă nopţile şi după-amiezile laptelui matern, dimineaţa şi seara bea câte un biberon de lăptic de vacă, şi ăsta e doar începutul, sper să ajungem la o înţelegere reciprocă.
  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...