sâmbătă, 17 martie 2012

MIROASE A PRIMĂVARĂ


spanac cu ou

              Inspiraţi adânc! Simţiţi mirosul? Auziţi ciripitul păsărilor? Mmmm! a sosit primăvara!
              Ieri am cam îngheţat prin parc, cele 10C nu făceau faţă vremii încă răcoroase, iar în parc nu era nici un copil. Astăzi în schimb soarele ne-a încântat cu nişte raze lungi şi călduroase de până la 18C, aşa că pe afară se intersectau de zor: albinuţe, copilaşi, mămici graviduţe, bătrânei, treziţi parcă dintr-o hibernare mult prea lungă. Daria era toată o bucurie, căci parcă acum mult timp se dădea prin toate jucăriile din parc fără mănuşi, iar acum iar a sosit acel moment, mai puţine haine, mai multă mişcare şi muuuuuult timp de joacă. Iar cum de mult timp nu a mai stat atât pe afară, până şi drumul până în piaţă i s-a părut unul fără sfârşit. Cum prima zi de primăvară adevărată a fost atât de frumoasă, am zis să o sărbătorim cu fast, aşa că pentru cină am preparat spanac cu ou, ca să simţim primăvara până în măduva oaselor.
        Despre spanac ştiu două păreri: că e foarte sănătos şi că foarte mulţi nu suportă gustul. Din categoria a doua mă număr şi eu, am mâncat o singură dată în viaţa mea spanac, nu mi-a plăcut tare, dar nici altă dată nu am mai poftit. Aşa că zilele trecute mergând prin piaţă am zărit pe mesele vânzătorilor spanac, şi am zis că după ce găsesc o reţetă bună, cumpăr şi eu. Daria a mai mâncat spanac piure anul trecut, îi plăcea, căldura de afară şi sârguinţa mea de bucătar începător m-au făcut să amestec cu toată  dragostea îngredientele ca în final să iasă un spanac delicios. După ce m-a luat ameţeala alegând spanacul, cu reţeta pe laptop la bucătărie şi cu emoţie, la final am atenţionat-o pe Daria, că poate se gândeşte  să nu mănânce spanac(deşi nu ştiam dacă o să-mi place nici mie :D), că mă las de meserie, după ce tot în această săptămână am preparat un pateu de casă cu ficat de curcan, de ne-am lins toţi pe degete, iar Daria refuzându-l cu desăvârşire. Răsfoind paginile de internet după o reţetă, căci eu habar nu aveam cum se prepară spanacul, am constatat că reţeta de spanac cu lapte este una gustoasă, aşa că nu am dat greş alegând una dintre aceste reţete. Epuizate după vizita prin parc, piaţă, bucătărind, ne-am aşezat la masă amândouă şi am început a înfuleca spanacul de zici că mâncam o prăjitură. A ieşit o bunătate de spanac, iar când o vedeam pe Daria mestecând îmi creştea inima de bucurie cât o pâine de casă. Deşi ea adoră ouăle şi la orice farfurie cu mâncare îi spune ou, spanacul cu ou la refuzat, căci în reţetă se spunea să fie ou ochi moale, aşa că ea amâncat doar spanac, fără ouă.  La final aveam amândouă burtica plină şi destulă energie de a  ne continua joaca.
        Dacă tot a venit primăvara, verde va fi peste tot, în jurul nostru, în farfurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...