luni, 6 februarie 2012

IARNA DIN SPATELE BLOCULUI MEU

      

Vai, ce mult alb!

       După cum spuneam şi în alte rânduri, eu ador iarna. Astăzi după ce am terminat de dezăpezit balconul lung de vreo 10 m, am mers la magazin pentru d'ale gurii, unde am înotat prin nămeţi  şi am cumpărat ce am mai găsit pe rafturi, i-am zis în glumă Dariei să mergem afară. Copilul credul şi sincer cum e, şi-a adus ghetuţele şi s-a postat în faţa mea. Iar dacă tot s-a oprit în final ninsoarea, iar gerul s-a mai înmuiat şi el puţin, şi cum în spatele blocului e mai  dos, am hotărât să o scot 5 minute. Am căutat cel mai mare şi gros fular de prin casă, ne-am echipat de iarnă şi am ieşit. În timp ce aşteptam liftul îi explicam că o rog doar să ţină nasul în fular şi să nu plângă dacă nu-i place zăpada.
       Prima dată şi-a scos nasul din fular, că nu  suportă, în schimb eu am tras de fular, până s-a văzut nevoită să ţină măcar gura în el. Apoi  a zărit zăpada, dar nu a scos un sunet, era şi aşa înfofolită, că numai sunete putea scoate. Căuta disperată drumul să o ia din loc, dar erau doar obstacole din multă zăpadă şi doar  o cărăruşă făcută de paşii trecătorilor. Aluneca, dar o ţineam de mână, n-a plâns, în schimb s-a uitat încontinuu la nişte fetiţe mai mari care se tăvăleau prin zăpadă. Ce o fi zicând în căpuşorul ei: "E, iarna, un fleac!!!"
        În concluzie i-a plăcut zăpada, şi-ar fi dorit să mai stăm, dar când am văzut că nasul ce nu îl ţinea în fular  se făcuse deja mov, am hotărât să intrăm în casă. Nu ştiu de ce mă mir, fică-mea e aceeaşi zodie cu mine, zici că suntem peşti, nu fecioare, ne place şi apa şi  zăpada. Era atât de încântată să vadă toată albeaţa din jurul ei, să descopere, să cucerească. Când am intrat în casă a observat că îi mai rămăsese zăpadă pe ghetuţe, voia cu tot dinadinsul să o atingă măcar aici, căci afară era prea multă şi nu a îndrăznit să o deranjeze.


ne jucam de-a bagă nasul în fular, scoate nasul din fular :))

off, oare unde o fi drumul acela negru şi lung spre parc?
oare pe unde o fi maşina noastră?
oau! am descoperit-o!


    
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...