sâmbătă, 11 februarie 2012

DE LA TELEFON LA SMARTPHONE

       
          După multe aniversări (ziua de naştere, Moş Nicolae, Crăciunul) în care am tot amânat să-mi iau un cadou dorit, am ajuns la aniversarea a cinci ani de când ne-am cunoscut, şi am hotărât de comun acord că telefonul meu necesită o updatare. Cum Cristi deja îşi făcuse schimbarea, mi-a venit şi mie rândul. Iar după ce am rămas aproape cu gura căscată la cât de inovatoare au ajuns să fie smartphone-urile în ziua de astăzi după ce am butonat pe al lui Cristi, la cel achiziţionat de mine, am rămas şi mai şi.
         Când mă gândesc că atunci când cântau O Zone în "Dragostea din tei" despre beep, habar nu aveam ce înseamna,  iar eu 2003 abia învăţam se folosesc căsuţa poştală electronică, iar  abia în anul 2 de facultate mi-am cumpărat primul telefon mobil, după ce am muncit o vară întreagă pe litoralul Mării Negre, am realizat că chestiile astea numite smartphone-uri sunt pur şi simplu bestiale. Am avut mereu mintea ascuţită şi ageră, de am folosit eu şi am învăţat şi pe alţii ce am deprins şi eu la rândul meu de prin camerele de  cămin sau de la orele de informatică. Aşa că după o simplă apăsare de buton, am ştiut mai mult decât îmi era necesar, pe când alţi colegi se uitau la ecranul calculatorului ca la radio, iar la telefon ca la o antenă. În fine, am un smartphone accesibil ca preţ, aşa că nu vreau să mă gândesc ce le bate capul celor de ultimă generaţie.
        Timp de 8 ani, am avut doar 2 telefoane mobile, ţineam morţiş să fie de la o firmă anume, le păstram curate şi în huse, am renunţaţ la ele doar că se demodase, fiind încă arătoase şi funcţionale. Acum am hotărât să schimb firma, poate şi pentru că firma mea preferată s-a mutat de la noi din ţară sau poate pur şi simplu acum alte firme sunt pe primul plan.
       Un lucru este bine de ştiut că Daria are cel mai mult de câştigat din toată povestea asta,  cum toată ziua "Uki" în sus, "Uki" în jos, şi cum tati mai este  plecat din localitate, al mamei este la locul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...