sâmbătă, 4 februarie 2012

CUM NE MAI JUCĂM IARNA (lego)


noiembrie 2010
   
          Te-ai gândit vreodată de câte ori reacţionezi greşit faţă de copilul tău? După nici 5 minute îi reproşam deja ceva Dariei. Trist... pe când era încă bebeluş, de câte ori o luam în braţe, îi strângeam degeţelele în mână şi-i şopteam că o iubesc. Când s-a produs schimbarea? De azi mi-am propus să fiu o mamă iubitoare, înţelegătoare şi îngăduitoare.
        A venit iarna, iar cum până acum îmi distram copilul pe afară, acum a venit momentul să ne jucăm prin casă. Activităţi casnice, jocuri, jucării, până şi patul îl facem şi desfacem împreună. Daria este încântată să facă orice, mai ales când vede că este în centrul atenţiei, iar la final icneşte de bucurie şi bate din palme, iar eu trebuie să o susţin, indiferent de ispravă.
       Azi am excelat în construcţii, mai mult eu, căci Daria se simte depăşită uneori, deşi încearcă din răsputeri să ţină pasul cu mine, iar dacă nu-i reuşete, ce mare scofală, strică jocul şi gata.

 




















modele construcţii lego




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...