duminică, 1 ianuarie 2012

REVELION 2012

Glitter Text
                                                                    Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
Glitter Text
                        
Glitter Text
Glitter Text

Photo Flipbook Slideshow Maker

Glitterfy.com - Photo Flipbooks

     Anul acesta sper şi ţin să cred că va fi la fel de îmbelşugat şi roditor ca şi anul care tocmai s-a sfârşit. De fel nu sunt superstiţiosă, însă cum tot omul când vede o coadă, se aşează la ea, ieri era coadă doar la artificii şi la agenţia loto. Cum eu voiam artificii şi Cristi lozuri, am hotărât să fac măcar o zi din an ca el şi am cumpărat lozuri. Iar cum răbdarea de sfârşit de an era pe terminate, le-am deschis din curiozitate înainte de miezul nopţii, doar nu era să se schimbe conţinutul câştigului în toiul nopţii, avea să fie la fel. Au fost toate 3 câstigătoare, adică cum câştigătoare, valoarea preţului era egală cu costul lozului, deci nici o pierdere, dar nici un venit. În concluzie anul nou ne va aduce atât cât vom avea nevoie, ceea ce este mai mult decât necesar.
       În ultima zi din an am stat toată ziua agăţată de Cristi, măcar azi să fim împreună, că de mâine tot singurele rămânem. Revelionul l-am petrecut în pat la televizor, deşi eu îmi doream să ieşim afară în Piaţa Unirii, iar Cristi voia în glumă la vecinul de deasupra, care parcă ne făcea în ciuda somnului de care aveam atâta nevoie, căci avea muzica la maxim, iar invitaţii dansau o bătută de zici că dansau step. Iar cum Cristi trebuia să plece de dimineaţa la 6 PM, iar eu trebuia să fiu fresh, pentru că toată ziua de 1 ianuarie trebuia să-i fac faţă Dariei, fiind singurele acasă, după ce am ciocnit la ora de vârf 00.00 cu suc şi o felie de tort,  ne-am mutat cu dormitul în cel mai îndepărtat dormitor, şi am încercat să aţipim în sunetul muzicii vecinului şi printre artificiile care se vedeau afară din toate colţurile oraşului.
       Pe Daria a prins-o anul nou dormind, nu o deranja nici muzica, nici gălăgia, nimic parcă nu putea s-o deranjeze cu ceva, anul ăsta sper să doarmă bine, mult şi fără multe treziri pe noapte. Un an şi patru luniţe, ce-a mai trecut timpul ăsta...Parcă aş vrea să treacă repede, să o văd mare, dar parcă şi nu, aş vrea să treacă rar, să trăim la maxim toate clipele, pentru că sunt unice şi doar o dată în viaţă.
                                                                    La Mulţi Ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...