vineri, 27 ianuarie 2012

DE LA "NU ZAIETZ, PAGADI!" LA "UKI"

Urmărind Uki la smartphone-ul tatei
       Daria a descoperit televizorul şi desenele animate anul trecut pe vremea aceasta. Cum dimineţile erau zilnic matinale, iar la ora 7 se difuza pe un canal destinat copiilor nişte desene animate de la Disney, am încercat marea cu degetul şi ne-am uitat zilnic. Şi uite că zi de zi până au devenit preferatele, iar între timp s-au mai adăugat şi altele. La această vârstă fragedă cele mai îndrăgite desene de Daria nu pot fi decât cele cu animăluţe, care au sau nu vorbe, cele mai multe sunt în original, adică animalele vorbesc în limba lor maternă, aşa că indiferent de ţara de provenienţă, ele pot fi înţelese de copii din toate colţurile lumii.
       Am hotărât să fac un clasament, pentru că de-a lungul timpului, unele din preferate, au devenit plăcute, iar altele din preferate, au rămas în top şi până azi.

Uki
         Uki este un desen animat belgian foarte scurt, 4 minute pe episod, dar atât de drăgălaş şi atât de frumos, încât Daria s-ar uita non stop, la televizor, la smartphone, la laptop, indiferent de oră, este pur şi simplu îndrăgostită de el. Păcat doar că la noi nu au fost importate încă păpuşile de pluş Uki, cred că ar fi super încântată să aibă una. Dacă până la doi ani mai rămâne în lista de top a preferinţelor, Uki o să-i facă cu mâna Dariei din tortul de la ziua de naştere.






Timmy time

       Timmy time este un alt desen animat foarte îndrăgit, şi acesta fără vorbe, doar cuvinte originale, adică aşa cum face fiecare animal în parte. Destul de educativ şi foarte distractiv, ador şi eu oiţa buclucaşă. Sunt nişte desene animate noi, dar foarte reuşite, sunt făcute exact ca pentru Daria, zici că sunt comandate, le iubesc şi eu şi Daria.



 


maimu vede maimu face

Maimu vede maimu face   este iar un desen animat cu animale, îi place muzica, îi place diversitatea de animale, îi place tot.




clubul lui Mickey Mouse
  

 Clubul lui Mickey Mouse a fost mult timp în topul preferinţelor, îl priveşte şi astăzi cu mare plăcere, dar aşa cum se uită la Uki, nu se uită la nici unul. Desenele animate de la Disney sunt oricum toate reuşite, iar acesta este o dovadă vie.




Curiosul George
    
     Curiosul George este o maimuţică şi curioasă şi  drăgălaşă, dar şi năzdrăvană, la o curiozitate  satisfăcută,  face alte zeci de prostioare în plus, deci super, exact ca un bebeluş.







Manny iscusitul



      Manny iscusitul  este iar un desen animat din lumea Disney, care este foarte vesel, educativ şi distractiv, de la melodie până la scenariu.








    Lista e lungă şi stufoasă, care mai conţine următoarele desene animate:
 Stupul, Caillou, Clopotica, Degetica, etc.
     Daria se uită poate prea mult timp la televizor, însă ceea ce vede o bucură din cap, până-n picioare, poate şi eu o las, căci eu când am fost  mică nu aveam cum să mă uit atâta timp, dar timpul scurt petrecut în faţa televizorului se completa cu joaca din curte. Indiferent de timp, de vreme, un desen animat perfect îţi umple ziua de lumină şi idei  noi pentru copilul tău.

Un comentariu:

  1. Buna seara,
    Am citit si regasesc cuvant cu cuvant situatia de acasa, cu micuta noastra.
    Din motivul ca UKI este prietenul ei cel mai drag, am gasit afara papusa si am adus-o special ptr copilul meu, insa, datorita unui cost enorm de transport, am mai adus cateva papusi pe care as dori sa le vand, pentru a mai acoperi din costuri.
    Deci, daca este cineva interesat/a nr meu de tel este 0726366659.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...