luni, 12 decembrie 2011

TATI LA 25 DE ANI

cască bluetooth nokia
   LA MULŢI ANI IUBITUL MEU SOŢ, TĂTIC, FRATE, CUMNAT,  VERIŞOR, NEPOT, AMIC, COLEG!!!
      Luni, 12.12.2011, 25 DE ANI,  un sfert de secol, sper din toată inima să ajungem să ne ţinem de mâini încă de 2-3 ori cam pe atât. Să trecem în revistă realizările:
  • căsătorit
  • tătic
  • angajat
  • fericit
  • mulţumit
  • împlinit
  • nu în ultimul rând răcit cobză
     Mi-aş dori să fii aşa cum eşti, iubitor, înţelegător, răbdător şi să mă faci să zâmbesc în fiecare zi. Iar eu la rândul meu să te sprijin, aşa cum am făcut până acum, să te fac să te simţi cel mai noroc om de pe pământ şi cel mai fericit. 
LA MULŢI ANI, LIUBIMÎI!

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!SA FII SANATOS ,SA AI PARTE DE TOT CE-I MAI BUN SI FRUMOS ALATURI DE CEI DRAGI!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...