vineri, 2 decembrie 2011

SCRISOARE CĂTRE MOŞ CRĂCIUN


                                                 MOŞ CRĂCIUN!
Anul trecut eram prea mică pentru a înţelege ce se întâmplă de Crăciun, însă anul acesta am un an şi 3 luniţe, aşa că lista va fi lungă şi stufoasă (îmi pare rău pentru tine):
1. Pentru mamy nu vreau decât sănătate, multă răbdare cu mine şi să aibă mult lăptic, căci încă primesc lapte matern şi vreau să mă bucur de calităţile lui mai multă vreme;
2. Pentru taty desigur sănătate, multă putere de muncă şi mai puţini kilometri de parcurs, dacă se poate să vină cu serviciu mai aproape de casă, aş fi foarte recunoscătoare, să pot să-i zâmbesc şi lui dimineaţa, aşa cum fac pentru mamy;
3. Pentru mine vreau multe, dar poate nu sunt toate atât de importante, însă sănătate necondiţionat, nu aş vrea să mă repet, dar mult lăptic de la mamy, multe clipe împreună cu taty şi poate multe jucării!
P.S.: ! Am fost cuminte şi tot aşa am să fiu, promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...