joi, 8 decembrie 2011

MOŞ NICOLAE



Hai fuguţa, hai fuguţa!
Lustruim frumos ghetuţa
Si o punem la intrare
S-o umple Moş Nicolae
Cu dulciuri şi cu păpuşi…
Să-l pândim de după uşi,
C-o să vină-acuş-acuş!

    

     Afară plouă liniştit, dar neobişnuit pentru decembrie, însă atmosfera caldă şi confortabilă din casă ne-a inseninat toată ziulica. Anul acesta Moş Nicolae a fost foarte darnic, poate şi lipsa lui Cristi, poate şi atmosfera de sărbătoare m-a emoţionat într-atât încât aş fi fost în stare să-i cumpăr toate lucrurile din lume Dariei, doar să-i văd mutrişoara fericită. Ghetuţele au fost la locul lor şi nu degeaba, căci dimineaţă am găsit o prăjiturică şi nişte bănuţi, plus multele jucării pe care le-a primit inainte de moş, căci eu nu am avut răbdare să aştept, d'apoi Daria...
     Şi cum Moş Nicolae nu vine singur niciodată, au fost şi alte cadouri, pe care le-am achiziţionat tot eu din banii bunicilor, naşilor şi a cumnatei, deci am dat pe afară de cadouri. Dacă Moş Nicolae a fost plin de cadouri şi hainuţe,  Moş Crăciun aş vrea să fie plin de lucruri mai pământeşti, cum ar fi un paşaport pentru Daria, ca să putem pleca şi la bunicii ei de peste Prut (să îşi ia notiţe moşul).

                                                          Să deschidem sacul:
  

       Păpuşa Maria. Mi-a plăcut că a îmbrăţişat-o din prima clipă, deşi se joacă mai rar cu ea şi tot eu trebuie să apăs pe butoane încă, totuşi o iubeşte în felul ei. Iar dacă până acum pe toate păpuşile Dariei textile le chema Suzi, acum are o adevărată păpuşică cu un nume superb, Maria. Până mai creşte Daria o să o pieptăm eu cu drag, în amintirea timpului trecut... Între timp poate-poate mai prinde în zbor şi Daria de la Maria nişte vorbe, vreun cântecel, acesta e următorul pas pe care îl aşteptăm cu nerăbdare în dezvoltarea Dariei.
        Bucătăria. Am cumpărat-o mai mult că era şi mare şi ieftină, dar se joacă cu ea mai mult timp decât cu păpuşa Maria, deşi are un preţ mai mare de vreo 10 ori. Ustensilele din bucătărie sunt destul de mari, deci nu pot fi înghiţite, în schimb le-a ros şi lins, şi mestecat pe toate rând pe rând, îi iese o măseluţă, deci oricum ea roade orice să-şi aline durerea. Şi nu am scăpat cum speram să nu mai imprumute oale şi castroane din bucatăria mare, vine în repetate rânduri şi ia din debara sau din sertarul ei de la bucătărie, chiar dacă se joacă frumos şi la mini bucătăria ei.

   I-am mai cumpărat un cărut de păpuşă nou, căci pe primul l-a rupt deja, iar mamaia a vrut neapărat să-i cumpăr nişte cuburi lego. Noi construim, iar ea strică, căci e încă micuţă. Iar hăinuţele cumpărate din banii de la Ana şi de la nana au fost pur şi simplu superbe, după cum se vede şi în imagini.


     Iar dacă în ziua cu pricina avea deja câteva zile de joacă cu jucăriile primite cu această ocazie, ritualul cu cizmuliţa am ţinut morţiş să-l facem astăzi. Ea de obicei se joacă maxim 10 minute pe zi cu ghetuţele, deci a fost o bucurie să le aducă şi să le golească, căci îi place extrem de mult să se joace şi cu banii, deci a fost o plăcere dublă.  Numai că astăzi era doar un ban, căci cu o zi mai devreme primise 5, ca să-i pot cumpăra eu ceva din timp.

       Deci Daria a întâlnit  un moş darnic anul acesta şi sper că toţi copiii cuminţi şi frumoşi din lume să fi avut parte de aceleaşi plăceri trecătoare, dar atât de pline de zâmbete şi bucurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...