joi, 1 decembrie 2011

LA MULŢI ANI ROMÂNIA!


LA MULŢI ANI ROMÂNIA!

    Astăzi sărbătoresc pentru prima dată 1 decembrie cu statutul de cetăţean român, până şi pentru Daria este a doua oară, dar nu ştiu de ce această piesă sună perfect pentru eveniment...deşi sunt un cetăţean român fericit.
                                    
   Eu iubesc România pentru că aici am făcut o facultate, un masterat, aici m-am îndrăgostit, aici m-am căsătorit şi aici s-a născut copilul meu.  Şi după cum se spune că sângele apă nu se face, bunicul meu, Dumnezeu să-l ierte, spunea, că stromoşii noştri se trag de prin părţile României, deci poate visul de a reveni pe meleaguri strămoşeşti ale străbunilor noştri s-au împlinit atunci când am păşit pe acest pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...