marți, 27 decembrie 2011

ÎN SEARA DE CRĂCIUN


PRIMIŢI COLINDĂTORII?!
      
       

Crăciun 2010

        Uite că a venit şi Crăciunul! Anul trecut era o bebeluşă mică, anul ăsta Daria e un pic mai mare, la anul  va avea vârsta potrivită şi va fi Crăciunul perfect. A dormit ca niciodată până la ora 9, sub braduţ o aştepta doar o pungă de pufuleţi cu surpize, căci celelalte cadouri le-a primit dinainte, nu am avut răbdare să le păstrez. Ziua a trecut fără mari evenimente, obişnuit, masă, somn, joacă, fără plimbare, căci au fost 0C toată ziua, zici că era ceasul bătut în cuie. În schimb a doua zi, după o noapte agitată, o trezire matinală, mi s-au făcut ochii cât cepele când am văzut temperatura pe care o înregistra ceasul de afară +8C. Am ieşit afară val vârtej, Dariei cred că îi râdea inima în ea de bucurie, nu am mai ieşit de mult timp, a fost foarte frig, şi nu am vrut suprize de sărbători, aşa că chiar dacă suntem dependente de plimbări, facem şi pauze.

  
Piaţa Unirii
 Piaţa Unirii era invadată de copii, părinţi, toată lumea profita din plin de razele soarelui destul de călduţe ale lunii decembrie, pentru a face poze cu bradul, cu sania lui Moş Crăciun, pe care Daria o ignoră cu desăvârşire, aşa că am încercat totuşi să-i fac poză de la depărtare. Mmmm, parcă ne-am mai limpezit gândurile cu aerul curat de afară, chiar aveam nevoie. Ne-am plimbat, ne-am uitat, ne-am săturat, am îngheţat şi am plecat acasă. Multă lume poate crede că e aşa plictisitor să stai cu un copil, doar că nu mă plictisesc, chiar dacă fac aceleaşi lucruri în fiecare zi, ci mă obosesc atât. Aşa că a trecut şi ziua a doua de Crăciun. Aşa e fără tati, e puţin stingher, el se gândeşte la noi, noi ne gândim la el, şi parcă nu putem fi mulţumiţi cu nimic decât atunci când ne revedem.  A treia zi de Crăciun a fost la fel de călduţă şi primitoare ca a doua, ne-am plimbat, am mâncat şi l-am aşteptat pe tati, seara se citea bucurie şi fericire în ochii tuturor, mai ales în ochii verzi ai Dariei.
        Fericirea adevărată este de fapt drumul până la ea, şi nu momentul ală scurt cât o găseşti, ea pluteşte în aer.


C R Ă C I U  N   F E R I C I T     T U T U R O  R !  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...