joi, 3 noiembrie 2011

UN AN ŞI DOUĂ LUNI

                                                                         
            Doamne! Ce-a mai trecut timpul...şi parcă aş vrea să treacă mai repede să te văd mare, şi parcă aş vrea să treacă încet să stau mai mult timp cu tine acasă...
          Să recapitulăm, încă alăptez exclusiv, lapte am incercat HA si HN şi nici o placere, deci mai asteptăm...La mâncare pot să spun că nu credeam să zic asta vreodată, ţi-ai mai dat drumul la gusturi, nici prea-prea, dar nici deloc...Ciorbă cu pâine, dacă nu, eu ciorba, şi bebe pâinea în mâină, banană în mâina, măr în mâină, covrigi, pufuleti, grisine, deci chiar sunt mândră, şi mâncarea obişnuită, chiar şi gălbenuş de ou, la branzică încă nu am prins curaj...
         În legătură cu deplasaream nu exagerez, cred că e vorba de sute de kilometri prin casă, in special pe hol, din cameră în cameră, am obosit eu, dar Daria, trece cu uşurinţă deja toate pragurile, merge cu toată viteza la baie, iar cel mai des in dormitorul Anei, şi la bucatarie, când îi este dor să strig dupa ea.


                                                                5 minute din viaţa ta



     În timpul liber mai face prostii, iar in rest se plictiseşte sau dansează.
                                                          SUB SCAUNUL DE MASĂ

                                                    PRESUPUN CĂ NU-MI VINE BINE
                                                            DAR SE ASORTEAZĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...