joi, 17 noiembrie 2011

JUCĂRIILE DARIEI

     Nu suntem nici putrezi de bogaţi, dar nici săraci lipiţi pământul, nici zgârciţi, dar nici prea darnici, îi cumpărăm Dariei cam o dată pe lună ceva nou, o jucărie în  jur de 10 ron. Dar cel mai scump este zâmbetul şi bucuria pe care o primim în schimb. Jucării mai scumpe îî luăm doar de sărbătorile de iarnă sau de ziua ei, în rest ceva mic şi frumos îi înveseleşte tot anul, lună de lună.
     Să nu omit faptul că Daria de joacă cu succes cu orice, când era mai mică se juca cu o aţă sau capac câte o oră, acum se joacă la fel de bine şi cu sticle, şi cu linguri de lemn, cutii, pungi, etc...adică orice.
                                                         Banii nu aduc fericirea, dar totuşi...
Cutiile de la scutece mai stau în casă vreo săptămână, pe post de jucării
Ţiii...

                                              Ana,  coşuleţul tău e mai potrivit pentru capul meu
Cred că nu e mărimea mea, dar cel puţin se asortează
O fată frumoasă arată bine în orice
     Cea mai scumpă jucărie am cumpărat-o anul trecut de Sfântul Nicolae, a costat 140 ron, era la reducere, de la un magazin specializat din mall, foarte inspirată alegerea, de la 4 luni, când se juca cu picioarele, până acum când mai cântă cu plăcere la pian. Întâmplarea face că am văzut la fete pe forum şi mă gândeam că nu are cum să nu găsesc şi eu, am căutat piesă cu piesă tot magazinul, şi uite că am avut noroc, am găsit-o.

     A două cea mai scumpă jucărie tot din acelaşi magazin am cumpărat-o, 79 ron, voiam să-i cumpăr ceve şi nu ştiam ce. La început mi s-a părut cea mai proastă alegere şi scumpă, dar cu timpul am observat că dintre toate jucăriile, cel mai mult se joacă Daria cu ea, un elefănţel cu, cuburi, cu forme şi culori diferite, foarte educativ.
        Celelalte jucării i le i-au de la un depozit din oraş, aşa că nu dau prea mult pe ele şi sunt mai mult nişte chinezării, dar îi umple şi timpul şi sufletul Dariei.
         După ce a apăsat pe toate tastele posibile la laptopul meu, ne-am hotărât să-i achiziţionăm şi ei unul, doar că de jucărie, fără alte chestii, vorbit, sau arătat, căci e încă mică, şi sigur îl strică până realizează ce se face la el, 10 ron atât.

       Unele jucării pur şi simplu mi-am dorit să le aibă, fiind din cele tradiţionale:
   
                                                                     Buburuza sunătoare
                                                                 Maimuţica George
                                                              Matrioşca Anna
                                                                    Xilofon
                                                                         Pisi
                                                          
      Pisicuta cântătoare e un cadou din Italia, care la bine şi la greu a liniştit-o pe Daria, mai ales când mergeam cu maşina şi drumul devenea plictisitor, iar cel mai mult a avut efect atunci când mergeam la şedinţele de kineto, iar Daria ţipa cât o ţinea guriţa, iar Pisi o liniştea mereu.

                                                                   Păpuşa Suzi
           Pentru că Daria nu a preferat deloc suzeta, toate păpuţile ei au luat numele de Suzi, o păpuşică textilă, colorată şi foarte flexibilă.
          Scăunelul de prinţesă l-a început a fost un loc de tortură, acum este foarte des probat şi întors pe toate părţile
Smartphon-ul este cea mai tare jucărie, dar e al tatei, eu doar îl împrumut...
        Postarea devine din ce in ce mai interesantă şi plină de emoţie, prima jucărie, cât de frumos se juca Daria pe păturică, cum stătea locului...

Primul 1 iunie...

Un comentariu:

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...