miercuri, 5 octombrie 2011

UN AN ŞI O LUNA

    Primii paşi s-au dovedit a fi foarte greu de realizat, şi cum Daria este mai fricoasă din fire, e mai complicat, preferă să meargă ca şi până acum de mâină. Dar cu multă răbdare şi exerciţiu ajungem noi să rupem rândurile.




    Mesele au aceaşi consistenţă, dimineaţa cereale, după ce suge incontinuu sisilică, la prânz legume cu sau fără carne, iar la cină un ceva suc de portocale, prune, pere, pufuleţi...sărac meniul, căci între mese gustarea e sisilică, şi nu reusesc deloc să o fac să bea lapte praf, i-am luat Nan HA, Humana SL, au gustul naşpa şi nu-i place şi pace.
             În loc să mă enervez, am preferat să o las să se hrănească singurică, odată ce a refuzat de la mine

         
      Toamna s-a dovedit a fi una călduţă, căci e inceput de octombrie şi sunt destule grade şi soare, ceea ce ne convine la amandouă. Azi a fost super cald, aşa că am lăsat-o să-şi facă de cap la locul de joacă cum vrea ea, şi s-a bucura din plin.
       Este un copil superb, trecând cu vederea nervii mei şi boacănele ei, chiar ne înţelegem bine. Când o văd cum îşi croieşte  drumul prin viaţă, atât de sigură pe ea, şi atât de decisă, mă minunez.

      Copiii sunt cei care ne fac viaţa mai uşoară şi mai frumoasă, ei ne redau zâmbetul copilăriei , ei sunt cei care ne amintesc ce e fericirea şi cât e de frumoasă viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...